Dnešní závod na Nürburgringu byl pohromou hned pro dva uchazeče o titul - jezdce BMW, konkrétně týmu MTEK Bruna Spenglera, a jezdce Audi Sport, týmu Rosberg, Jamieho Greena. Ani jeden totiž závod nedokončil, tedy nezískal body. Pascal Wehrlein proto má za to, že o titul si to již rozdá jen s dvojicí z týmu Abt Audi - Mattiasem Ekströmem a Edoardo Mortarou.
Pilot Mercedesu AMG a také záložní jezdec stáje v F1 má dobře nakročeno k zisku letošního titulu - po sobotním závodu na Nürburgringu má náskok 27 bodů před Edoardem Mortarou. Němec dnes dojel na třetím místě. Stále je však k dipozici 75 bodů.
"Myslím, že teď je boj o titul mezi mnou, Edoardem a Mattiasem. Oba jsou velmi silní, občas se jeden z ních trošku trápí, jako například dnes Mattias. Snad jsem spolehlivější a budu bodovat ve všech závodech, ale zatím jsme na tom dobře a máme dobrou pozici," řekl Pascal Wehrlein serveru TouringCarTimes.
"Dnes jsem byl ve vedení a kdybych [Maximu] Martinovi nenechal tak otevřené dveře, tak jsem mohl závod vyhrát. Pak by bylo moje vedení v šampionátu ještě vyšší."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?