Dnešní závod na Nürburgringu byl pohromou hned pro dva uchazeče o titul - jezdce BMW, konkrétně týmu MTEK Bruna Spenglera, a jezdce Audi Sport, týmu Rosberg, Jamieho Greena. Ani jeden totiž závod nedokončil, tedy nezískal body. Pascal Wehrlein proto má za to, že o titul si to již rozdá jen s dvojicí z týmu Abt Audi - Mattiasem Ekströmem a Edoardo Mortarou.
Pilot Mercedesu AMG a také záložní jezdec stáje v F1 má dobře nakročeno k zisku letošního titulu - po sobotním závodu na Nürburgringu má náskok 27 bodů před Edoardem Mortarou. Němec dnes dojel na třetím místě. Stále je však k dipozici 75 bodů.
"Myslím, že teď je boj o titul mezi mnou, Edoardem a Mattiasem. Oba jsou velmi silní, občas se jeden z ních trošku trápí, jako například dnes Mattias. Snad jsem spolehlivější a budu bodovat ve všech závodech, ale zatím jsme na tom dobře a máme dobrou pozici," řekl Pascal Wehrlein serveru TouringCarTimes.
"Dnes jsem byl ve vedení a kdybych [Maximu] Martinovi nenechal tak otevřené dveře, tak jsem mohl závod vyhrát. Pak by bylo moje vedení v šampionátu ještě vyšší."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?