Dnešní závod na Nürburgringu byl pohromou hned pro dva uchazeče o titul - jezdce BMW, konkrétně týmu MTEK Bruna Spenglera, a jezdce Audi Sport, týmu Rosberg, Jamieho Greena. Ani jeden totiž závod nedokončil, tedy nezískal body. Pascal Wehrlein proto má za to, že o titul si to již rozdá jen s dvojicí z týmu Abt Audi - Mattiasem Ekströmem a Edoardo Mortarou.
Pilot Mercedesu AMG a také záložní jezdec stáje v F1 má dobře nakročeno k zisku letošního titulu - po sobotním závodu na Nürburgringu má náskok 27 bodů před Edoardem Mortarou. Němec dnes dojel na třetím místě. Stále je však k dipozici 75 bodů.
"Myslím, že teď je boj o titul mezi mnou, Edoardem a Mattiasem. Oba jsou velmi silní, občas se jeden z ních trošku trápí, jako například dnes Mattias. Snad jsem spolehlivější a budu bodovat ve všech závodech, ale zatím jsme na tom dobře a máme dobrou pozici," řekl Pascal Wehrlein serveru TouringCarTimes.
"Dnes jsem byl ve vedení a kdybych [Maximu] Martinovi nenechal tak otevřené dveře, tak jsem mohl závod vyhrát. Pak by bylo moje vedení v šampionátu ještě vyšší."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?