Audi se stejnou sestavou pravděpodobně i příští rok

Uvidíme stejnou setavu u Audi i v sezoně 2016?
Uvidíme stejnou setavu u Audi i v sezoně 2016?, foto: www.dtm.de
iM2 6. září 2015 13:27
Sdílej:

Audi předběžně počítá s tím, že i příští rok nezmění svůj jezdecký kádr pro DTM. To by mimo jiné znamenalo, že se v sestavě týmu z Ingolstadtu nenajde místo pro hvězdu F3, Antonia Giovinazziho.

Dieter Gass, šéf programu Audi v DTM, počítá s nezměněným jezdeckým kádrem i pro příští sezonu. Narozdíl od BMW a Mercedesu už k žádné změně u Audi nedošlo ani minulou zimu. Poslední nové tváře v táboru Audi jsou Jamei Green (příchod v roc 2013) a Nico Müller (2014).

Tima Scheidera nahradil v Rusku Antonio Giovinazzi, s jehož výkonem byli u Audi velmi spokojeni. Na Oscherslebenu už se Němec vrací zpět do kokpitu. Pokud k žádné změně opravdu nedojde, pak bude muset Antonio Giovinazzi počkat na svoji šanci ještě jeden rok.

"Zatím je ještě trošku brzy, ale když se podívám na výkony našich jezdců, pak si nemyslím, že by někdo musel být nahrazován. Pro Antonia je to nešťastná situace. Zájem by měl, ale my momentálně počítáme s naší aktuální sestavou. Definitivní rozhodnutí ale padne až po konci sezony."

Jediným jezdcem Audi, který se ještě nepodíval do TOP5, je Adrien Tambay. Za ním ale Gass stojí. "Neměl nejlepší start do sezony, pak mu také nepomohla výměna motoru na Lausitzringu. I tak se ale probojoval na dohled bodů, ale pak musel bez vlastního zavinění odstoupit."

Stalo se
Český trh
Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.

Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.