Audi předběžně počítá s tím, že i příští rok nezmění svůj jezdecký kádr pro DTM. To by mimo jiné znamenalo, že se v sestavě týmu z Ingolstadtu nenajde místo pro hvězdu F3, Antonia Giovinazziho.
Dieter Gass, šéf programu Audi v DTM, počítá s nezměněným jezdeckým kádrem i pro příští sezonu. Narozdíl od BMW a Mercedesu už k žádné změně u Audi nedošlo ani minulou zimu. Poslední nové tváře v táboru Audi jsou Jamei Green (příchod v roc 2013) a Nico Müller (2014).
Tima Scheidera nahradil v Rusku Antonio Giovinazzi, s jehož výkonem byli u Audi velmi spokojeni. Na Oscherslebenu už se Němec vrací zpět do kokpitu. Pokud k žádné změně opravdu nedojde, pak bude muset Antonio Giovinazzi počkat na svoji šanci ještě jeden rok.
"Zatím je ještě trošku brzy, ale když se podívám na výkony našich jezdců, pak si nemyslím, že by někdo musel být nahrazován. Pro Antonia je to nešťastná situace. Zájem by měl, ale my momentálně počítáme s naší aktuální sestavou. Definitivní rozhodnutí ale padne až po konci sezony."
Jediným jezdcem Audi, který se ještě nepodíval do TOP5, je Adrien Tambay. Za ním ale Gass stojí. "Neměl nejlepší start do sezony, pak mu také nepomohla výměna motoru na Lausitzringu. I tak se ale probojoval na dohled bodů, ale pak musel bez vlastního zavinění odstoupit."
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?