Audi předběžně počítá s tím, že i příští rok nezmění svůj jezdecký kádr pro DTM. To by mimo jiné znamenalo, že se v sestavě týmu z Ingolstadtu nenajde místo pro hvězdu F3, Antonia Giovinazziho.
Dieter Gass, šéf programu Audi v DTM, počítá s nezměněným jezdeckým kádrem i pro příští sezonu. Narozdíl od BMW a Mercedesu už k žádné změně u Audi nedošlo ani minulou zimu. Poslední nové tváře v táboru Audi jsou Jamei Green (příchod v roc 2013) a Nico Müller (2014).
Tima Scheidera nahradil v Rusku Antonio Giovinazzi, s jehož výkonem byli u Audi velmi spokojeni. Na Oscherslebenu už se Němec vrací zpět do kokpitu. Pokud k žádné změně opravdu nedojde, pak bude muset Antonio Giovinazzi počkat na svoji šanci ještě jeden rok.
"Zatím je ještě trošku brzy, ale když se podívám na výkony našich jezdců, pak si nemyslím, že by někdo musel být nahrazován. Pro Antonia je to nešťastná situace. Zájem by měl, ale my momentálně počítáme s naší aktuální sestavou. Definitivní rozhodnutí ale padne až po konci sezony."
Jediným jezdcem Audi, který se ještě nepodíval do TOP5, je Adrien Tambay. Za ním ale Gass stojí. "Neměl nejlepší start do sezony, pak mu také nepomohla výměna motoru na Lausitzringu. I tak se ale probojoval na dohled bodů, ale pak musel bez vlastního zavinění odstoupit."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.