DMSB (Deutscher Motor Sport Bund) rozhodlo o tvrdých trestech pro Audi. Šéf Audi pro motorsport, Dr Wolfgang Ullrich, nesmí po zbývající závody sezony vstoupit do paddocku DTM. Timo Scheider, který dostal právě od Ullricha příkaz, aby sestřelil Mercedesy v závěru závodu na Red Bull Ringu, nesmí závodit o tomto víkendu v Moskvě.
Dále dostalo Audi vysokou pokutu - 200 000 EUR. Posledním trestem pro Audi je odebrání všech bodů, které značka o víkendu v Rakousku během druhého závodu vybojovala. Jedná se o citelných 62 bodů, které ingolstadtským budou v konečném účtování chybět.
Celá situace vznikla v závěru závodu na Red Bull Ringu, kdy Ullrich řekl do týmového rádia už pověstou větu "Schieb Ihn raus". Scheider poté zezadu narazil do Mercedesu Roberta Wickense, který trefil i kolegu Pascala Wehrleina. Oba Mercedesy byly ze závodu vyřazeny.
DMSB potvrdilo výsledky, které byly stále provizorní. Tyto výsledky už obsahují vyloučení Scheidera ze závodu. DMSB použije těchto 200 000 EUR od Audi na výchovu dětí a bezpečnostní projekty. Audi se vzdalo svého práva na odvolání se proti rozsudku.
Všechny zúčastněné strany se vzdaly svého práva proti rozsudku se odvolat. Audi už k věci vydalo i oficiální prohlášení: "Audi AG respektuje rozsudek sportovního soudu. V zájmu sportu a dobra DTM bylo pro Audi důležité, že je záležitost před dalším závodem DTM v Moskvě uzavřená a opět bude ve středu dění sport na závodní dráze.
Spotovní šéf Audi, Wolfgang Ullrich, se už bezprostředně po závodu ve Spielbergu Mercedes-Benzu a fanouškům DTM omluvil. Pro Audi je tím případ uzavřen. Audi doufá, že před nadcházejícím závodem v Moskvě je sport na závodní trati opět středobodem dění a fanoušci uvidí napínavý závod."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?