DMSB (Deutscher Motor Sport Bund) rozhodlo o tvrdých trestech pro Audi. Šéf Audi pro motorsport, Dr Wolfgang Ullrich, nesmí po zbývající závody sezony vstoupit do paddocku DTM. Timo Scheider, který dostal právě od Ullricha příkaz, aby sestřelil Mercedesy v závěru závodu na Red Bull Ringu, nesmí závodit o tomto víkendu v Moskvě.
Dále dostalo Audi vysokou pokutu - 200 000 EUR. Posledním trestem pro Audi je odebrání všech bodů, které značka o víkendu v Rakousku během druhého závodu vybojovala. Jedná se o citelných 62 bodů, které ingolstadtským budou v konečném účtování chybět.
Celá situace vznikla v závěru závodu na Red Bull Ringu, kdy Ullrich řekl do týmového rádia už pověstou větu "Schieb Ihn raus". Scheider poté zezadu narazil do Mercedesu Roberta Wickense, který trefil i kolegu Pascala Wehrleina. Oba Mercedesy byly ze závodu vyřazeny.
DMSB potvrdilo výsledky, které byly stále provizorní. Tyto výsledky už obsahují vyloučení Scheidera ze závodu. DMSB použije těchto 200 000 EUR od Audi na výchovu dětí a bezpečnostní projekty. Audi se vzdalo svého práva na odvolání se proti rozsudku.
Všechny zúčastněné strany se vzdaly svého práva proti rozsudku se odvolat. Audi už k věci vydalo i oficiální prohlášení: "Audi AG respektuje rozsudek sportovního soudu. V zájmu sportu a dobra DTM bylo pro Audi důležité, že je záležitost před dalším závodem DTM v Moskvě uzavřená a opět bude ve středu dění sport na závodní dráze.
Spotovní šéf Audi, Wolfgang Ullrich, se už bezprostředně po závodu ve Spielbergu Mercedes-Benzu a fanouškům DTM omluvil. Pro Audi je tím případ uzavřen. Audi doufá, že před nadcházejícím závodem v Moskvě je sport na závodní trati opět středobodem dění a fanoušci uvidí napínavý závod."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?