Timo Scheider se po událostech z rakouského Spielbergu přihlásil ke slovu a promluvil o těžkých dnech, které zažíval. Apeluje však na fanoušky: "Prosím, zanechte těchto urážlivých nadávek".
Události z Rakouska zaměstnávají sportovní soud DMSB. Po akci Audi s názvem "Timo, schieb ihn raus" se zúčastněné strany k této události moc vyjadřovat nechtěly. Jen připomeňme, že jezdec Audi, Timo Scheider, v posledním kole závodu na žádost Dr. Wolfganga Ullricha, vyřadil ze závodu dva jezdce na Mercedesech, Roberta Wickensa a Pascala Wehrleina.
Komisaři po závodě na akci reagovali diskvalifikací Scheidera. Teď si musíme počkat, jaké stanovisko ve věci zaujme sportovní soud DMSB a jestli nedojde také k nějakým interním změnám u Audi. Značce na sociálních sítích začali fanoušci houfně nadávat. Velké palbě kritiky byl podroben především šéf Audi pro motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich. Jeho názory si navíc po závodě protiřečily, když napřed popíral, že by Scheiderovi něco řekl a pak vzal celou situaci na sebe.
Ve středu napsal Timo Scheider na svém Facebookovém profilu: "Poslení dny nebyly opravdu lehké. Měl jsem velké výčitky! Co se stalo, to už člověk nemůže změnit, ale musí se z toho poučit," napsal mistr DTM z let 2008 a 2009. Zároveň apeluje na fanoušky: "Prosím, udělejte pro moji rodinu a Dr. Wolfganga Ullricha laskvost a zanechte těchto urážlivých nadávek! Akceptuji každý názor, pokud je věcný!"
Ztráta image Audi je díky této události velká. Norbert Haug, někdejší sportovní šéf Mercedesu, apeluje i přesto přes 'SID' na sportovního ducha: "Ve sportu je mnoho důležitějšího než poháry, trofeje, vítězství a vyhrané šampionáty. A sice styl, respekt k soupeři, upřímnost, sportovnost a také odvaha a statečnost být druhým vítězem."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.