Timo Scheider se po událostech z rakouského Spielbergu přihlásil ke slovu a promluvil o těžkých dnech, které zažíval. Apeluje však na fanoušky: "Prosím, zanechte těchto urážlivých nadávek".
Události z Rakouska zaměstnávají sportovní soud DMSB. Po akci Audi s názvem "Timo, schieb ihn raus" se zúčastněné strany k této události moc vyjadřovat nechtěly. Jen připomeňme, že jezdec Audi, Timo Scheider, v posledním kole závodu na žádost Dr. Wolfganga Ullricha, vyřadil ze závodu dva jezdce na Mercedesech, Roberta Wickensa a Pascala Wehrleina.
Komisaři po závodě na akci reagovali diskvalifikací Scheidera. Teď si musíme počkat, jaké stanovisko ve věci zaujme sportovní soud DMSB a jestli nedojde také k nějakým interním změnám u Audi. Značce na sociálních sítích začali fanoušci houfně nadávat. Velké palbě kritiky byl podroben především šéf Audi pro motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich. Jeho názory si navíc po závodě protiřečily, když napřed popíral, že by Scheiderovi něco řekl a pak vzal celou situaci na sebe.
Ve středu napsal Timo Scheider na svém Facebookovém profilu: "Poslení dny nebyly opravdu lehké. Měl jsem velké výčitky! Co se stalo, to už člověk nemůže změnit, ale musí se z toho poučit," napsal mistr DTM z let 2008 a 2009. Zároveň apeluje na fanoušky: "Prosím, udělejte pro moji rodinu a Dr. Wolfganga Ullricha laskvost a zanechte těchto urážlivých nadávek! Akceptuji každý názor, pokud je věcný!"
Ztráta image Audi je díky této události velká. Norbert Haug, někdejší sportovní šéf Mercedesu, apeluje i přesto přes 'SID' na sportovního ducha: "Ve sportu je mnoho důležitějšího než poháry, trofeje, vítězství a vyhrané šampionáty. A sice styl, respekt k soupeři, upřímnost, sportovnost a také odvaha a statečnost být druhým vítězem."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.