Timo Scheider se po událostech z rakouského Spielbergu přihlásil ke slovu a promluvil o těžkých dnech, které zažíval. Apeluje však na fanoušky: "Prosím, zanechte těchto urážlivých nadávek".
Události z Rakouska zaměstnávají sportovní soud DMSB. Po akci Audi s názvem "Timo, schieb ihn raus" se zúčastněné strany k této události moc vyjadřovat nechtěly. Jen připomeňme, že jezdec Audi, Timo Scheider, v posledním kole závodu na žádost Dr. Wolfganga Ullricha, vyřadil ze závodu dva jezdce na Mercedesech, Roberta Wickensa a Pascala Wehrleina.
Komisaři po závodě na akci reagovali diskvalifikací Scheidera. Teď si musíme počkat, jaké stanovisko ve věci zaujme sportovní soud DMSB a jestli nedojde také k nějakým interním změnám u Audi. Značce na sociálních sítích začali fanoušci houfně nadávat. Velké palbě kritiky byl podroben především šéf Audi pro motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich. Jeho názory si navíc po závodě protiřečily, když napřed popíral, že by Scheiderovi něco řekl a pak vzal celou situaci na sebe.
Ve středu napsal Timo Scheider na svém Facebookovém profilu: "Poslení dny nebyly opravdu lehké. Měl jsem velké výčitky! Co se stalo, to už člověk nemůže změnit, ale musí se z toho poučit," napsal mistr DTM z let 2008 a 2009. Zároveň apeluje na fanoušky: "Prosím, udělejte pro moji rodinu a Dr. Wolfganga Ullricha laskvost a zanechte těchto urážlivých nadávek! Akceptuji každý názor, pokud je věcný!"
Ztráta image Audi je díky této události velká. Norbert Haug, někdejší sportovní šéf Mercedesu, apeluje i přesto přes 'SID' na sportovního ducha: "Ve sportu je mnoho důležitějšího než poháry, trofeje, vítězství a vyhrané šampionáty. A sice styl, respekt k soupeři, upřímnost, sportovnost a také odvaha a statečnost být druhým vítězem."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?