Šéf Audi, Wolfgang Ullrich, se omlouvá za nehodu Scheidera

Ullrich, Wolfgang
Ullrich, Wolfgang, foto: dtm.de
iM2 6. srpna 2015 10:49
Sdílej:

Šéf Audi pro motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich, vzal na sebe zodpovědnost za hlášku v radiu Tima Scheidera, která jej žádala o vytlačení z trati dvou soupeřů na Mercedesu.

Timo Scheider v posledním kole nedělního závodu ve Spielbergu dostal radiem zprávu, která zněla: "schieb ihn raus" [vystrč ho ven]. Timo Scheider v následující zatáčce č. 3 zezadu naboural do Roberta Wickense, jehož auto pak z trati vysrčilo také Pascala Wehrleina. 

Oba jezdci Mercedesu skončili v kačírku, zatímco Scheider projel cílem na šestém místě, následně byl ale diskvalifikován. Před Německým spolkem motorsportu (DMSB) pak jednotlivé strany vznášely různá obvinění proti Audi Sport a/nebo Teamu Phoenix, jehož barvy Scheider hájí. Názor Pascala Wehrleina si můžete přečíst zde.

Když byl na pozávodní tiskové konferenci Dr. Wolfgang Ullrich dotázán, od koho tato instrukce mířila, odpověděl: "Nemůže to být ode mne, protože nejsem přímo spojen žádným jezdcem. Já mluvím jen s jednotlivými šéfy týmu, takže jsem to nemohl být já."

V neděli v noci ale Audi vydalo prohlášení, ve kterém Ullrich říká: "Samozřejmě, že to nebyl hezký konec jinak ohromného závodu. To, co bylo uděláno s Timem nebylo správnou cestou, jak věci zvládnout. Ale rozhodně nebylo mým záměrem, aby Robert and Pascal skončili ve štěrku. Omlouvám se za to, že jsem na boxové zídce v počáteční emoci křičel 'Timo schieb ihn raus'.

S jezdci během závodu nekomunikuji a nevěděl jsem, že radio bylo otevřené. Nebyla to v žádném případě instrukce pro Tima. Mercedesu se za tuto poznámku mohu pouze omluvit. Podobné slovní spojení neodráží moje vnímání motorsportu, ale bylo to pouze díky adrenalinu v ten moment. Jsem závodník a byl jsem rozzuřený tím, jak se s tím Timo vypořádal."

Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?