Šéf Audi pro motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich, vzal na sebe zodpovědnost za hlášku v radiu Tima Scheidera, která jej žádala o vytlačení z trati dvou soupeřů na Mercedesu.
Timo Scheider v posledním kole nedělního závodu ve Spielbergu dostal radiem zprávu, která zněla: "schieb ihn raus" [vystrč ho ven]. Timo Scheider v následující zatáčce č. 3 zezadu naboural do Roberta Wickense, jehož auto pak z trati vysrčilo také Pascala Wehrleina.
Oba jezdci Mercedesu skončili v kačírku, zatímco Scheider projel cílem na šestém místě, následně byl ale diskvalifikován. Před Německým spolkem motorsportu (DMSB) pak jednotlivé strany vznášely různá obvinění proti Audi Sport a/nebo Teamu Phoenix, jehož barvy Scheider hájí. Názor Pascala Wehrleina si můžete přečíst zde.
Když byl na pozávodní tiskové konferenci Dr. Wolfgang Ullrich dotázán, od koho tato instrukce mířila, odpověděl: "Nemůže to být ode mne, protože nejsem přímo spojen žádným jezdcem. Já mluvím jen s jednotlivými šéfy týmu, takže jsem to nemohl být já."
V neděli v noci ale Audi vydalo prohlášení, ve kterém Ullrich říká: "Samozřejmě, že to nebyl hezký konec jinak ohromného závodu. To, co bylo uděláno s Timem nebylo správnou cestou, jak věci zvládnout. Ale rozhodně nebylo mým záměrem, aby Robert and Pascal skončili ve štěrku. Omlouvám se za to, že jsem na boxové zídce v počáteční emoci křičel 'Timo schieb ihn raus'.
S jezdci během závodu nekomunikuji a nevěděl jsem, že radio bylo otevřené. Nebyla to v žádném případě instrukce pro Tima. Mercedesu se za tuto poznámku mohu pouze omluvit. Podobné slovní spojení neodráží moje vnímání motorsportu, ale bylo to pouze díky adrenalinu v ten moment. Jsem závodník a byl jsem rozzuřený tím, jak se s tím Timo vypořádal."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?