Šéf Audi, Wolfgang Ullrich, se omlouvá za nehodu Scheidera

Ullrich, Wolfgang
Ullrich, Wolfgang, foto: dtm.de
iM2 6. srpna 2015 10:49
Sdílej:

Šéf Audi pro motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich, vzal na sebe zodpovědnost za hlášku v radiu Tima Scheidera, která jej žádala o vytlačení z trati dvou soupeřů na Mercedesu.

Timo Scheider v posledním kole nedělního závodu ve Spielbergu dostal radiem zprávu, která zněla: "schieb ihn raus" [vystrč ho ven]. Timo Scheider v následující zatáčce č. 3 zezadu naboural do Roberta Wickense, jehož auto pak z trati vysrčilo také Pascala Wehrleina. 

Oba jezdci Mercedesu skončili v kačírku, zatímco Scheider projel cílem na šestém místě, následně byl ale diskvalifikován. Před Německým spolkem motorsportu (DMSB) pak jednotlivé strany vznášely různá obvinění proti Audi Sport a/nebo Teamu Phoenix, jehož barvy Scheider hájí. Názor Pascala Wehrleina si můžete přečíst zde.

Když byl na pozávodní tiskové konferenci Dr. Wolfgang Ullrich dotázán, od koho tato instrukce mířila, odpověděl: "Nemůže to být ode mne, protože nejsem přímo spojen žádným jezdcem. Já mluvím jen s jednotlivými šéfy týmu, takže jsem to nemohl být já."

V neděli v noci ale Audi vydalo prohlášení, ve kterém Ullrich říká: "Samozřejmě, že to nebyl hezký konec jinak ohromného závodu. To, co bylo uděláno s Timem nebylo správnou cestou, jak věci zvládnout. Ale rozhodně nebylo mým záměrem, aby Robert and Pascal skončili ve štěrku. Omlouvám se za to, že jsem na boxové zídce v počáteční emoci křičel 'Timo schieb ihn raus'.

S jezdci během závodu nekomunikuji a nevěděl jsem, že radio bylo otevřené. Nebyla to v žádném případě instrukce pro Tima. Mercedesu se za tuto poznámku mohu pouze omluvit. Podobné slovní spojení neodráží moje vnímání motorsportu, ale bylo to pouze díky adrenalinu v ten moment. Jsem závodník a byl jsem rozzuřený tím, jak se s tím Timo vypořádal."

Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.