Jezdec týmu Phoenix, Timo Scheider, byl z nedělního závodu dodatečně diskvalifikován za svůj manévr v posledním kole na dva jezdce Mercedesu, Roberta Wickense a Pascala Wehrleina. Audi se bude navíc zodpovídat přes sportovním soudem.
Úder ze strany Tima Scheidera v posledním kole ve Spielbergu do dvou jezdců Mercedesu měl ještě dohru a to jak pro Němce tak i pro jeho Team Phoenix. Díky kolizi s Pascalem Wehrleinem a Robertem Wickensem byl jezdec Audi ze závodu dodatečně vyloučen a přišel tak o získané body.
Komisaři po shlédnutí záběrů a telemetrie naznali, že kolize byla záměrná. Tým Phoenix se vzdal práva na odvolání vůči této diskvalifikaci. Pro Audi ale záležitost ještě neskončila, mohla by jí totiž přijít hodně draho!
V tiskovém sdělení Deutschen Motor Sport Bundes (DMSB) - Německý spolek motorsportu - můžeme číst: "Druhé rozhodování ohledně možného nesportovního příkazu přes radio ze strany Audi Team Phoenix, respektive Audi Sport, předali sportovní komisaři, kteří byli na místě, na sportovní soud DMSB, aby provedlo další zkoumání."
Do rozhodnutí tohoto sportovního soudu tak zůstavájí výsledky v Rakouska předběžné. A jak k celé situaci došlo? Do radia Tima Scheidera se přihlásil sportovní šéf Audi, Wolfgang Ullrich, a řekl mu: "Timo, vytlač jej ven." V následující zatáčce Němec narazil do Roberta Wickense, ten pak sebou vzal tou dobou průběžně vedoucího muže pořadí, Pascala Wehrleina.
Nakonec na video z celé situace se můžeme podívat všichni. Jen dodejme, že na videu pro německou stanici ARD mluví někdejší šéf Mercedesu, Norbert Haug, který říká, že nikdy nic takového neslyšel a to už se účasnil spousty závodů. Na videu mluví také Ullrich, který říká, že se jednalo o spontánní reakci. Toto Wolff je z incidentu pořádně naštvaný a samotný Timo Scheider říká, že přes radio nic neslyšel.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?