Jezdec týmu Phoenix, Timo Scheider, byl z nedělního závodu dodatečně diskvalifikován za svůj manévr v posledním kole na dva jezdce Mercedesu, Roberta Wickense a Pascala Wehrleina. Audi se bude navíc zodpovídat přes sportovním soudem.
Úder ze strany Tima Scheidera v posledním kole ve Spielbergu do dvou jezdců Mercedesu měl ještě dohru a to jak pro Němce tak i pro jeho Team Phoenix. Díky kolizi s Pascalem Wehrleinem a Robertem Wickensem byl jezdec Audi ze závodu dodatečně vyloučen a přišel tak o získané body.
Komisaři po shlédnutí záběrů a telemetrie naznali, že kolize byla záměrná. Tým Phoenix se vzdal práva na odvolání vůči této diskvalifikaci. Pro Audi ale záležitost ještě neskončila, mohla by jí totiž přijít hodně draho!
V tiskovém sdělení Deutschen Motor Sport Bundes (DMSB) - Německý spolek motorsportu - můžeme číst: "Druhé rozhodování ohledně možného nesportovního příkazu přes radio ze strany Audi Team Phoenix, respektive Audi Sport, předali sportovní komisaři, kteří byli na místě, na sportovní soud DMSB, aby provedlo další zkoumání."
Do rozhodnutí tohoto sportovního soudu tak zůstavájí výsledky v Rakouska předběžné. A jak k celé situaci došlo? Do radia Tima Scheidera se přihlásil sportovní šéf Audi, Wolfgang Ullrich, a řekl mu: "Timo, vytlač jej ven." V následující zatáčce Němec narazil do Roberta Wickense, ten pak sebou vzal tou dobou průběžně vedoucího muže pořadí, Pascala Wehrleina.
Nakonec na video z celé situace se můžeme podívat všichni. Jen dodejme, že na videu pro německou stanici ARD mluví někdejší šéf Mercedesu, Norbert Haug, který říká, že nikdy nic takového neslyšel a to už se účasnil spousty závodů. Na videu mluví také Ullrich, který říká, že se jednalo o spontánní reakci. Toto Wolff je z incidentu pořádně naštvaný a samotný Timo Scheider říká, že přes radio nic neslyšel.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?