S novými pravidly platnými od sezony 2017 by se mohla stát série DTM zajímavou i pro další značky. Návrat Alfy Romeo je však spíše nepravděpodobný.
Alfa Romeo chce zpět do motorsportu. Už delší dobu se spekuluje, že Italové pokukují po DTM. Na sociálních sítích už dokonce fanoušci vytvořili první obrázky možné podoby novodobého speciálu DTM. Šéf DTM, Hans-Werner Aufrecht, však teď všechny fanoušky značky zklamal.
V rozhovoru pro 'Auto Bild motorsport' však přiznal, že se jistý výrobce zajímá o vstup do DTM v sezoně 2017. Alfa Rome však zatím "dosud nepatří" mezi značky, které by se o to snažily. Svůj zájem o DTM ale projevil "globální výrobce, který své vozy prodává po celém světě."
S dlouhodobou účastí Audi, BMW a Mercedesu se však počítá: "Jsem si opravdu hodně jistý v tom, že současné tři značky s námi setrvají až do konce sezony 2019," odhalil Aufrecht.
Alfa Romeo nasadila svůj tovární tým do DTM/ITC v letech 1993 až 1996. V těchto letech jezdci na modelu 155 V6 TI vyjeli celkem 42 vítězství, což řadí Alfu Romeo za Mercedes, BMW a Audi na čtvrtou příčku v historických tabulkách. Nicola Larini vyhrál jezdecký titul hned v prvním roce angažmá (1993).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?