S novými pravidly platnými od sezony 2017 by se mohla stát série DTM zajímavou i pro další značky. Návrat Alfy Romeo je však spíše nepravděpodobný.
Alfa Romeo chce zpět do motorsportu. Už delší dobu se spekuluje, že Italové pokukují po DTM. Na sociálních sítích už dokonce fanoušci vytvořili první obrázky možné podoby novodobého speciálu DTM. Šéf DTM, Hans-Werner Aufrecht, však teď všechny fanoušky značky zklamal.
V rozhovoru pro 'Auto Bild motorsport' však přiznal, že se jistý výrobce zajímá o vstup do DTM v sezoně 2017. Alfa Rome však zatím "dosud nepatří" mezi značky, které by se o to snažily. Svůj zájem o DTM ale projevil "globální výrobce, který své vozy prodává po celém světě."
S dlouhodobou účastí Audi, BMW a Mercedesu se však počítá: "Jsem si opravdu hodně jistý v tom, že současné tři značky s námi setrvají až do konce sezony 2019," odhalil Aufrecht.
Alfa Romeo nasadila svůj tovární tým do DTM/ITC v letech 1993 až 1996. V těchto letech jezdci na modelu 155 V6 TI vyjeli celkem 42 vítězství, což řadí Alfu Romeo za Mercedes, BMW a Audi na čtvrtou příčku v historických tabulkách. Nicola Larini vyhrál jezdecký titul hned v prvním roce angažmá (1993).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.