Audi se rozhodlo na Norisringu oslavit výročí - o tomto víkendu totiž Audi slaví 25 let od vstupu do DTM. Ingolstadtská automobilka se proto rozhodla vytvořit speciální, retro, design pro vůz Audi RS5 DTM Mattiase Ekströma.
V roce 1990 vyhrál Hans-Joachim Stuck s Audi V8 quattro na Norisringu. Toto vítězství znamenalo základ v následném úspěšném zisku titulu v letech 1990 a 1991. Audi se to rozhodlo uctít speciálním retro designem na voze Ekströma, který evokuje zbarvení zkraje 90. let.
Samotný Stuck je též na místě přítomný, momentálně pracuje v DMSB (motoristická asociace v Německu). Během víkendu fanouškům na tribunách ukázal své Quattro V8.
Mattias Ekström je zase nejúspěšnějším jezdcem Audi v její historii DTM. Švéd pro německou značku vyjel dva tituly (2004 a 2007) a také vyhrál 20 závodů. "Zkraje 90. let jsem seděl před televizí a začínala se tvořit má vášeň pro DTM. Jezdci jako Stuck a Röhrl byli mými hrdiny. Dali mi motivaci do mé kariéry.
Je proto pro mě velmi speciální, když vidím svoji Audi RS5 DTM a vedle ní Audi V8 Quattro ve stejných barvách," řekl Mattias Ekström. Audi také poděkovalo Red Bullu, který umožnil změnu zbarvení Ekströmova vozu pro tento závod.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?