Audi si dopřálo soukromý test na německém Lausitzringu, tři piloti měli k dispozici hned dva speciály RS5 DTM a zvládli ujet asi 1800 km.
Napřed byly dopředu naplánované testy na Lausitzringu přesunuty, Audi však přeci jen testovalo. Značka z Ingolstadtu minulý týden ve středu a ve čtvrtek zvládla natestovat asi 1800 km. Testů se účastnili Mattias Ekström (Abt-Sportsline), Mike Rockenfeller (Phoenix) a Antonio Giovinazzi, kteří měli k dispozici dvě auta.
Antonio Giovinazzi je vedoucím mužem Evropské Formule 3. Dle vyjádření Audi zanechal tento mladík "silný dojem", a tak dostal další šanci sbírat zkušenosti s vozem DTM.
Dle vyjádření samotného Audi jim ale během těchto dvou dní moc nepřálo počasí, které bylo dost proměnlivé. Už o nadcházejícím víkendu se ale můžeme těšit na další závod DTM, který se jede na Norisringu ležícím přímo v Nürnbergu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?