Audi si dopřálo soukromý test na německém Lausitzringu, tři piloti měli k dispozici hned dva speciály RS5 DTM a zvládli ujet asi 1800 km.
Napřed byly dopředu naplánované testy na Lausitzringu přesunuty, Audi však přeci jen testovalo. Značka z Ingolstadtu minulý týden ve středu a ve čtvrtek zvládla natestovat asi 1800 km. Testů se účastnili Mattias Ekström (Abt-Sportsline), Mike Rockenfeller (Phoenix) a Antonio Giovinazzi, kteří měli k dispozici dvě auta.
Antonio Giovinazzi je vedoucím mužem Evropské Formule 3. Dle vyjádření Audi zanechal tento mladík "silný dojem", a tak dostal další šanci sbírat zkušenosti s vozem DTM.
Dle vyjádření samotného Audi jim ale během těchto dvou dní moc nepřálo počasí, které bylo dost proměnlivé. Už o nadcházejícím víkendu se ale můžeme těšit na další závod DTM, který se jede na Norisringu ležícím přímo v Nürnbergu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?