Audi si dopřálo soukromý test na německém Lausitzringu, tři piloti měli k dispozici hned dva speciály RS5 DTM a zvládli ujet asi 1800 km.
Napřed byly dopředu naplánované testy na Lausitzringu přesunuty, Audi však přeci jen testovalo. Značka z Ingolstadtu minulý týden ve středu a ve čtvrtek zvládla natestovat asi 1800 km. Testů se účastnili Mattias Ekström (Abt-Sportsline), Mike Rockenfeller (Phoenix) a Antonio Giovinazzi, kteří měli k dispozici dvě auta.
Antonio Giovinazzi je vedoucím mužem Evropské Formule 3. Dle vyjádření Audi zanechal tento mladík "silný dojem", a tak dostal další šanci sbírat zkušenosti s vozem DTM.
Dle vyjádření samotného Audi jim ale během těchto dvou dní moc nepřálo počasí, které bylo dost proměnlivé. Už o nadcházejícím víkendu se ale můžeme těšit na další závod DTM, který se jede na Norisringu ležícím přímo v Nürnbergu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.