Jamiemu Greenovi se letos opravdu daří. Tři získaná vítězství ze čtyř doposud odjetých závodů ho řadí mezi největší favority na titul, takového názoru je tedy alespoň ex-mistr DTM Mike Rockenfeller.
Může v letošní sezoně ještě někdo zastavit v cestě za titulem Jamieho Greena, který hájí barvy týmu Rosberg? Jeho týmový kolega hájící barvy týmu Phoenix, Mike Rockenfeller, je názoru, že se to letos už nikomu nepodaří. Úvodní závody sezony totiž prý ukázaly, v jak excelentní formě aktuálně Green je.
"Věřím, že Jamie Green bude letos těžko k poražení. Zdá se, že on a auto si společně perfektně sedí. A on to ví," říká Mike Rockenfeller pro 'Sportradio 360'.
Green dosáhl nejrychlejšího času už v prvním dnu předsezonních testů. První vítězství sezony dosáhl na úvodním závodu na Hockenheimringu a na Lausitzringu přidal hned dvě. Se ziskem 75 ze 100 možných bodů je tak Jamie Green suverénně v čele tabulky jezdců. Tato bilance je, jak říká Rockenfeller, "neuvěřitelně dobrá. Nechybí mu navíc odpovídající sebevědomí."
"To dělá možnost jeho poražení ještě těžší. V tomto byznysu je zcela rozhodující, když to máte v hlavě," pokračuje šampion DTM z roku 2013. "Když to jde, tak z toho můžete dostat další jednu nebo dvě desetiny. Pro ostatní, kteří bojují na limitu, je tak o to těžší se tam dostat." Že by to byl recept Jamieho na úspěch?
"Když se vám dobře daří na testech a prvním závodu, tak víte: Nemusím už se až tak moc snažit v oblastech týkajících se auta nebo jezdeckého stylu. Z testů tak jdete do úvodních závodů se sebevědomím a v nich se [sebevědomí] jen potvrdí. U mě to tak bylo v roce 2013. Prostě všechno klapalo. Marco Wittmann to prožil v roce 2014. A stejně tak to je, dle mého názoru, teď u Jamieho Greena."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?