Jamiemu Greenovi se letos opravdu daří. Tři získaná vítězství ze čtyř doposud odjetých závodů ho řadí mezi největší favority na titul, takového názoru je tedy alespoň ex-mistr DTM Mike Rockenfeller.
Může v letošní sezoně ještě někdo zastavit v cestě za titulem Jamieho Greena, který hájí barvy týmu Rosberg? Jeho týmový kolega hájící barvy týmu Phoenix, Mike Rockenfeller, je názoru, že se to letos už nikomu nepodaří. Úvodní závody sezony totiž prý ukázaly, v jak excelentní formě aktuálně Green je.
"Věřím, že Jamie Green bude letos těžko k poražení. Zdá se, že on a auto si společně perfektně sedí. A on to ví," říká Mike Rockenfeller pro 'Sportradio 360'.
Green dosáhl nejrychlejšího času už v prvním dnu předsezonních testů. První vítězství sezony dosáhl na úvodním závodu na Hockenheimringu a na Lausitzringu přidal hned dvě. Se ziskem 75 ze 100 možných bodů je tak Jamie Green suverénně v čele tabulky jezdců. Tato bilance je, jak říká Rockenfeller, "neuvěřitelně dobrá. Nechybí mu navíc odpovídající sebevědomí."
"To dělá možnost jeho poražení ještě těžší. V tomto byznysu je zcela rozhodující, když to máte v hlavě," pokračuje šampion DTM z roku 2013. "Když to jde, tak z toho můžete dostat další jednu nebo dvě desetiny. Pro ostatní, kteří bojují na limitu, je tak o to těžší se tam dostat." Že by to byl recept Jamieho na úspěch?
"Když se vám dobře daří na testech a prvním závodu, tak víte: Nemusím už se až tak moc snažit v oblastech týkajících se auta nebo jezdeckého stylu. Z testů tak jdete do úvodních závodů se sebevědomím a v nich se [sebevědomí] jen potvrdí. U mě to tak bylo v roce 2013. Prostě všechno klapalo. Marco Wittmann to prožil v roce 2014. A stejně tak to je, dle mého názoru, teď u Jamieho Greena."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?