Místo boje o titul zklamání

Albers, Christijan
Albers, Christijan, foto: Mercedes-Benz Motorsport
Daniel Šupa 20. září 2004 22:41
Sdílej:

Christijan Albers startoval ze druhé pozice. Vidina titulu se mu však vzdalovala přímo úměrně délce závodu.

Holanďan chyboval hned v nájezdu do první zatáčky brněnského okruhu a propadl se až na třetí pozici. Po prvním pistopu zaútočil na druhého Tomczyka, jenž kryl záda unikajícímu Ekströmovi s favorizovaným Audi A4 týmu Audi Sport Abt. Oba vozy se dotkly a Tomczyk odstoupil. Traťoví komisaři ohodnotili Albersův pokus o předjetí penalizací průjezdem boxy a ve 14. kole Holanďan kvůli poškození předního kola, v důsledku předchozí kolize, ze závodu odstoupil. „Chtěl jsem svoje šance na titul udržet při životě a jel jsem hodně tvrdě. Kontakt s Tomczykem byl sporný. Brzdil jsem dříve, než on, ale zatočil doprava a dotkli jsme se. Gratuluji Mattiasovi k úspěšné sezoně,“ řekl ke včerejšímu závodu Albers. Foto: Mercedes-Benz Motorsport
Stalo se
Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – finální verdikt + srovnání s Lexusem UX300

V poslední kapitole naší recenze hybridního modelu DS 4 si vše hezky shrneme. Nebude chybět ani srovnání s Lexusem UX, který by se dal nazvat hlavním rivalem. V čem je lepší DS, jaké má slabší stránky a který crossover bychom si koupili?

Pit Lane
Peugeot 9X8 verze Evolution 2024

1812 km Kataru: Tým Peugeot TotalEnergies zahajuje sezónu 2025

Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW posouvá hranice: Revoluční 800voltová technologie pro Neue Klasse slibuje rychlejší nabíjení i delší dojezd

BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.

Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.