Vozy DTM obouvají pneumatiky Dunlop od roku 1984. Jak se seriál od té doby změnil?
Rozhodujícím v konstrukci pneumatik byl přechod od diagonálních k radiálním. Výztuhy svírající úhel 90° přinesly ohromný krok ve vývoji. A co je hlavním cílem společnosti Dunlop? Především spokojenost jezdců a týmů, ale také továren Mercedes, Audi a Opel, které kupují gumy tohoto partnera i pro osobní vozy. Nicméně to nemají Britové vůbec snadné. Jediná specifikace znamená dostatečně kvalitní gumu pro drsný Hockenheimring i kluzký okruh v Shanghaji. A to v zimě, na jaře i v tropicky horkých letních závodech... Foto: Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?