Kristensen získal 1. vítězství v DTM. Tomczyk v závěru kontroloval 2. pozici a úspěch Audi podtrhl 5. místem Ekström.
V 6. kole zamířili do boxů všichni tři vedoucí jezdci a vedení převzal Christijan Albers. O kolo později následovali i Albers s Ekströmem, kde rozhodovala práce mechaniků, ale pořadí se na čele nezměnilo.
V tu chvíli vedoucí Schneider zamířil do boxů také, ale při výjezdu kolidoval s Dumbreckem a poškodil si přední část svého Mercedesu. O několik kol později dostal penalizaci průjezdu boxem za omezení Brita s Opelem. Také Albers byl penalizován, ten však pro přejetí bílé čáry na výjezdu z boxů.
Zajímavá situace nastala kolem 13 kola, kdy dojela z počátku vedoucí čtveřice Frentzena, jenž však byl v tu chvíli regulérně ve vedení a jel jen jinou strategii. Po několika útocích šel nakonec Tomczyk do vedení a o chvíli později i Kristensen. Paffett tak úspěšný při předjíždění nebyl a ztratil kontakt s vedoucí dvojicí.
Po sérii druhých zastávek si vyměnili oba jezdci Audi pozice. Kristensen si výbornými koly vyjel vedení. Na druhém místě tak následoval Tomczyk, dále Paffett, Reuter, Ekström a Aiello. Ve 26. kole skončil závod v boxech pro Bernda Schneidera, když byl jeho vůz zatlačen do boxů.
Vedoucí dvě Audi od sebe dělilo kolem 5 desetin vteřiny. Reuter se stále více přibližoval Paffettovi a schylovalo se k bitvě o poslední stupeň vítězů. Také dvojice Ekström a Aiello jela v rozmezí 7 desetin vteřiny. Tak se v závěrečné fázi rozdělilo čelo pole do tří dvojic.
K přímému duelu však došlo již jen při souboji o třetí pozici. Paffett chyboval a vyjel z dráhy. Reuter jeho zaváhání okamžitě potrestal. Mercedes tak letos poprvé nebyl mezi prvními třemi a naopak se na stupně vítězů postavil poprvé jezdec s vozem Opel.
Jarek Janiš musel odstoupit 3 kola před cílem. Důvodem byl podle jeho slov defekt zadní pneumatiky po lehkém kontaktu s týmovým kolegou Berndem Mayländerem.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?