Audi slaví fenomenální comeback do DTM, když hned třetí a čtvrtý start přinesl týmu vítězství a před polovinou šampionátu je Audi v čele mezi jezdci i týmy.
„Mattias jel skvěle, pochvalu si ale zaslouží i týmová režie,“ prohlásil po závodě Dr. Wolfgang Ullrich, šéf sportovní divize automobilky Audi. „Závod na okruhu Adria jasně prokázal, že máme nejenom výborné piloty, ale že vozy Audi A4 DTM mají také mimořádný sportovní potenciál – jsem si jistý, že i v dalších závodech DTM budeme sbírat vavříny!“ Skvělou formu Mattias Ekström potvrdil i v následujícím závodu v Německu na 4,5 km dlouhém okruhu EuroSpeedway. Před 74 000 diváky dojel švédský pilot na druhém místě, po následné diskvalifikaci prvního Gary Paffetta na Mercedesu, který při zastávce v boxech porušil pravidla DTM, se Ekström posunul na první pozici. „Byl to strhující závod a pro nás dopadl skvěle. Férově uznávám, že na trati zvítězil Gary, ovšem jeho tým udělal chybu a za tu se platí – to je sport,“ komentoval výsledek čtvrtého podniku z desetidílného šampionátu DTM Mattias Ekström. Před polovinou seriálu DTM figuruje Mattias Ekström spolu s Christijanem Albersem (Mercedes) na první pozici celkového hodnocení jezdců. Značka Audi si se 60 body drží bezpečně druhou pozici a dotahuje se na vedoucí Mercedes (73 bodů), stáj Audi Sport Team Abt se probojovala do čela hodnocení sportovních týmů. Další závod DTM se jede 27. června na německém okruhu Norisring. Zdroj: Audi Foto: Auto News Network, dtm.de
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?