Pokud se během sezony v DTM něco nezmění ohledně pneumatik, tak se bývalý jezdec Formule 1, Timo Glock, obává, že by BMW letos mohlo zůstat bez vítězství.
BMW se v sezoně 2015 prostě zatím nemůže chytit. Také během druhého závodního víkendu DTM na německém Lausitzringu německá značka nepředvedla dobrý výkon a na čelní pozice si mohla nechat zajít chuť. Jezdec BMW, Timo Glock, tak z toho byl poměrně pesimistický, což řekl i v rozhovoru pro německou ARD: "Dalece se vykláním z okna a říkám: Mohlo by pro nás být těžké v roce 2015 získat vůbec nějaké vítězství."
Především konkurence od Audi se zdá být letos silná, vždyť ze čtyř doposud odjetých závodů vyhrála všechny čtyři. Nějaká zásadní změna je tak dle mnohých těžko představitelná. Za Audi zaostává i Mercedes, ten ale ve srovnání s BMW může pomýšlet alespoň na podia. Co tedy dělá Audi lépe? Sportovní šéf BMW, Jens Marquardt, k tomu řekl: "Jeden výrobce to s pneumatikami zvládá dobře, dva zbývající nedokáží na této úrovni jezdit." "Nemusíme si to líčit v růžových barvách. Nedaří se nám přinutit gumy k tomu, aby pracovaly. Bude těžké dohonit konkurenci, když se vám to nepodaří dát dohromady. Pokroky, které jsme udělali v zimě, momentálně nevidíme. Na trati s tím válčíme," řekl Marquardt rovněž pro ARD. To dokazují také bodové zisky: Audi má už 265 bodů, Mercedes 91 a BMW jen 48.Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?