Pokud se během sezony v DTM něco nezmění ohledně pneumatik, tak se bývalý jezdec Formule 1, Timo Glock, obává, že by BMW letos mohlo zůstat bez vítězství.
BMW se v sezoně 2015 prostě zatím nemůže chytit. Také během druhého závodního víkendu DTM na německém Lausitzringu německá značka nepředvedla dobrý výkon a na čelní pozice si mohla nechat zajít chuť. Jezdec BMW, Timo Glock, tak z toho byl poměrně pesimistický, což řekl i v rozhovoru pro německou ARD: "Dalece se vykláním z okna a říkám: Mohlo by pro nás být těžké v roce 2015 získat vůbec nějaké vítězství."
Především konkurence od Audi se zdá být letos silná, vždyť ze čtyř doposud odjetých závodů vyhrála všechny čtyři. Nějaká zásadní změna je tak dle mnohých těžko představitelná. Za Audi zaostává i Mercedes, ten ale ve srovnání s BMW může pomýšlet alespoň na podia. Co tedy dělá Audi lépe? Sportovní šéf BMW, Jens Marquardt, k tomu řekl: "Jeden výrobce to s pneumatikami zvládá dobře, dva zbývající nedokáží na této úrovni jezdit." "Nemusíme si to líčit v růžových barvách. Nedaří se nám přinutit gumy k tomu, aby pracovaly. Bude těžké dohonit konkurenci, když se vám to nepodaří dát dohromady. Pokroky, které jsme udělali v zimě, momentálně nevidíme. Na trati s tím válčíme," řekl Marquardt rovněž pro ARD. To dokazují také bodové zisky: Audi má už 265 bodů, Mercedes 91 a BMW jen 48.Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?