Třetí den se raduje Mercedes a Wehrlein

Wickens, Robert
Wickens, Robert, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 19. dubna 2015 22:19
Sdílej:

OSCHERSLEBEN, ČTVRTEK; Mercedes zakončil silným výkonem testování na Oscherslebenu. Závěrečný den zajel nejlepší čas Pascal Wehrlein s Mercedesem C-Klasse Coupé.

Rezervní jezdec týmu Mercedes v F1 byl na čele výsledkové listiny s časem 1:19,952 min již po dopolední sekci, která byla ovlivněná červenými vlajkami. Tento čas dostal 20 letého pilota, který v roce 2014 obsadil 8. místo v tabulce DTM, na čelo výsledků i po odpolední sekci, avšak pouze o 0,038 s před Marca Wittmanna s BMW. Také třetí nebyl moc vzdálený, odstup Augusta Farfuse na BMW byl nicotných 0,049 s . Brazilec zajel svůj čas také dopoledne. BMW tak po dvou vítězstvích v prvních dvou dnech z Oscherslebenu odjíždí s výrazně lepší náladou než tomu bylo z Estorilu. "Dnešek byl dobrý, podařilo se nám ujet hodně kol. Ujel jsem 144 kol a zajel nejrychlejší čas. Konec týdne je tedy pozitivní," řekl Pascal. BMW patřilo i čtvrté místo v tabulce. I Antonio Felix da Costa se vešel do 1 desetiny! Na vítěze ztratil 0,083 s!  Druhý Mercedes do TOP10 dostal Paul di Resta, jeho čas 1:20,204 min byl jen o jednu tisícinu lepší než šestého Bruna Spenglera s BMW (1:20,205 min.). Audi se seřadila na pozicích 7 až 11, nejrychlejším zástupcem čtyř kruhů byl Adrien Tambay. Výsledky třetího dne testů na Oscherslebenu: 1.  Pascal Wehrlein         Mercedes  1:19,952 s           144 kol 2.  Marco Wittmann          BMW       1:19,990 s  +0,038 s  164 kol 3.  Augusto Farfus          BMW       1:19,997 s  +0,045 s  127 kol 4.  Antonio Felix da Costa  BMW       1:20,035 s  +0,083 s  145 kol 5.  Paul di Resta           Mercedes  1:20,204 s  +0,252 s  169 kol 6.  Bruno Spengler          BMW       1:20,208 s  +0,256 s  171 kol 7.  Adrien Tambay           Audi      1:20,270 s  +0,318 s  89 kol 8.  Jamie Green             Audi      1:20,459 s  +0,507 s  112 kol 9.  Miguel Molina           Audi      1:20,598 s  +0,646 s  111 kol  10.  Mike Rockenfeller       Audi      1:20,800 s  +0,848 s  155 kol 11.  Edoardo Mortara         Audi      1:20,994 s  +1,042 s  30 kol 12.  Lucas Auer              Mercedes  1:21,026 s  +1,074 s  119 kol 13.  Daniel Juncadella       Mercedes  1:21,098 s  +1,146 s  86 kol
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.