Estoril: Mladík Auer dostává Mercedes na čelo

Paffett, Gary
Paffett, Gary, foto: dtm.de - HOCH ZWEI / Juergen Tap
iM2 26. března 2015 23:26
Sdílej:

ESTORIL - 2. DEN; Nováček v barvách Mercedesu, Lucas Auer, opanoval výsledky druhého dne testů v Estorilu. Dopoledne limitovaly testování v Portugalsku občasné přeháňky. Během poslední hodiny se nad okruh opět vrátily, což týmy využily k nácviku zastávek v boxech.

Auer přišel k Mercedesu před startem sezony 2015 z Euro Serie F3. Navíc jezdí za nově vzniklý tým ART Grand Prix. Svůj čas, 1:32,748 min., zajel před obědem. Tento výsledek je o 0,026 vteřiny rychlejší než výkon Greena z úvodního dne. Odpoledne už se mu ale tolik nedařilo. Po obědě byl nejrychlejší Nico Müller s Audi, který se díky tomu dostal na druhé místo. Jeho ztráta na Auera je 0,049s.  Třetí je ve výsledkové listině Mike Rockenfeller. Mistr DTM z roku 2013 měl ale k dispozici jen dopoledne, odpoledne svůj vůz přepustil Timu Scheiderovi. Audi ještě díky Molinovi a Tambayovi patří v TOP5 hned 4 místa. Nejlepší BMW je na 6. místě v rukou Martina Tomczyka (+0,295s). Na trati jsme také viděli mistra DTM pro sezonu 2014 - Marco Wittmanna, který byl ale až 11.  Nejvíce kol ujel Augusto Farfus s BMW, dnešních 97 okruhů ale za včerejšími rekordy zaostává. "Pro mě to byl super den, dobře jsme spolupracovali s týmem a získali jsme důležité informace. Jsem moc rád, že se mi na závěr dvou testovacích dnů podařil zajet takto dobrý čas," řekl Lucas Auer.  U Mercedesu měli v úterý volno Paul di Resta a Pascal Wehrlein, u Audi Mattias Ekström a Jamie Green a u BMW odpočíval Maxim Martin. Výsledky druhého dne testů: 01. Lucas Auer (Mercedes) - 1:32.748 min (74 kol) 02. Nico Müller (Audi) - 1:32.797 (92) 03. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:32.804 (41) 04. Miguel Molina (Audi) - 1:32.857 (57) 05. Adrien Tambay (Audi) - 1:32.878 (60) 06. Martin Tomczyk (BMW) - 1:33.043 (95) 07. Timo Scheider (Audi) - 1:33.078 (63) 08. Maximilian Götz (Mercedes) - 1:33.133 (84) 09. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:33.163 (60) 10. Augusto Farfus (BMW) - 1:33.246 (97) 11. Marco Wittmann (BMW) - 1:33.253 (90) 12. Bruno Spengler (BMW) - 1:33.304 (82) 13. Robert Wickens (Mercedes) - 1:33.518 (64)
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.