Estoril: Nejlépe zahájil testy Green s Audi

Green, Jamie
Green, Jamie, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 25. března 2015 23:07
Sdílej:

ESTORIL - 1. DEN; První den oficiálních předsezónních testů zajel nejrychlejší čas Jamie Green s Audi RS5 DTM. Testy začaly v 10:00 a končili úderem 19:00. Značky zavítaly do portugalského Estorilu, kde se dříve DTM také jezdilo.

Brit zajel čas 1:32,774 min. později odpoledne. Tento výkon mu zajistil pohodlně první místo před značkovým kolegou od Audi, Mikem Rockenfellerem. Ten naopak svůj čas zajel hned zkraje testů, což mu na dlouhou dobu zajišťovalo průběžné vedení. Podle Jamieho Greena byl dnešní den kompromisem, protože jezdce trápil silný nárazový vítr. Rockenfeller zaznamenal také nejvíc kol ze všech (156!). V této statistice se na druhém místě umístilo další Audi v rukou Mattiase Ekströma (147). Audi obecně výrazně předčilo ostatní dvě značky v počtech kol, když jejich jezdci ujeli 563 okruhů. BMW zaznamenalo 490 kol a Mercedes jen 356.  Druhá nejrychlejší značka dnešního dne byl Mercedes. Duo Di Resta a Wehrlein předstihlo i Ekströma. Nejrychlejší BMW pilotoval Spengler a je na 6. místě. BMW po dopolední části nemělo žádného jezdce v TOP6. Farfus, Tomczyk a Martin dokonce pořadí uzavírají. Mercedes nasadil dva mladíky - Lucase Auera (7. místo) a Maximiliana Götze (8. místo). Promotér šampionátu testuje také nová velká čísla, která by měla usnadnit rozpoznávání jezdců. Ta jsou umístěna na pravé straně předního okna. Výsledky prvního dne testů:   1. Jamie Green (Audi) 1:32.774 (127 kol) 2. Mike Rockenfeller (Audi) 1:33.173 (156) 3. Paul Di Resta (Mercedes) 1:33.202 (98) 4. Pascal Wehrlein (Mercedes) 1:33.242 (94) 5. Mattias Ekström (Audi) 1:33.269 (147) 6. Bruno Spengler (BMW) 1:33.278 (98) 7. Lucas Auer (Mercedes) 1:33.470 (71) 8. Maximilian Götz (Mercedes) 1:33.510 (93) 9. Adrien Tambay (Audi) 1:33.519 (133) 10. Augusto Farfus (BMW) 1:33.585 (112) 11. Martin Tomczyk (BMW) 1:33.755 (137) 12. Maxime Martin (BMW) 1:34.087 (143)
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.