Novinka v DTM: Jezdci si zvolili svá čísla

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 1. března 2015 22:38
Sdílej:

DTM se rozhodlo po vzoru F1 zavést stálá čísla. Jezdci si před sezonou zvolili čísla, která budou používat od této sezony nadále.

Dosavadní systém se inspiroval starým systémem F1, který byl v účinnosti od sezony 1996. Mistr dostával #1, jeho týmový kolega #2. Ostatní jezdci dostávali čísla podle umístění svých týmů v šampionátu předešlého roku. Marco Wittmann jako úřadující šampion využil možnosti nalepit na své auto startovní číslo 1. Pokud by titul neobhájil, bude používat od další sezony startovní číslo 11. Nejvyšší možné číslo, #99, zvolil bývalý šampion DTM, Mike Rockenfeller. S #94 pojede Pascal Wehrlein - toto číslo symbolizuje rok narození. Ekström zvolil #5, protože s ním získal svůj první titul a číslo má obecně rád. Startovní čísla jezdců a tým, za který pojedou:  1 – Marco Wittmann – BMW Team RMG 2 – Gary Paffett – ART Mercedes-Benz 3 – Paul di Resta – HWA Mercedes-Benz 5 – Mattias Ekström – Audi Sport Abt 6 – Robert Wickens – HWA Mercedes-Benz 7 – Bruno Spengler – BMW Team MTEK 8 – Christian Vietoris – HWA Mercedes-Benz 10 – Timo Scheider – Audi Team Phoenix 12 – Daniel Juncadella – Mücke Mercedes-Benz 13 – Antonio Felix da Costa – BMW Team Schnitzer 16 – Timo Glock – BMW Team MTEK 17 – Miguel Molina – Audi Sport Abt 18 – Augusto Farfus – BMW Team RBM 22 – Lucas Auer – ART Mercedes-Benz 27 – Adrien Tambay – Audi Sport Abt 31 – Tom Blomqvist – BMW Team RBM 36 – Maxime Martin – BMW Team RMG 44 – Jamie Green – Audi Sport Rosberg 48 – Edoardo Mortara – Audi Sport Abt 51 – Nico Muller – Audi Sport Rosberg 77 – Martin Tomczyk – BMW Team Schnitzer 84 – Maximilian Gotz – Mücke Mercedes-Benz 94 – Pascal Wehrlein – HWA Mercedes-Benz 99 – Mike Rockenfeller – Audi Team Phoenix
Témata:
DTM
Stalo se
Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?

Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?