Novinka v DTM: Jezdci si zvolili svá čísla

Enge, Tomáš
Enge, Tomáš, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 1. března 2015 22:38
Sdílej:

DTM se rozhodlo po vzoru F1 zavést stálá čísla. Jezdci si před sezonou zvolili čísla, která budou používat od této sezony nadále.

Dosavadní systém se inspiroval starým systémem F1, který byl v účinnosti od sezony 1996. Mistr dostával #1, jeho týmový kolega #2. Ostatní jezdci dostávali čísla podle umístění svých týmů v šampionátu předešlého roku. Marco Wittmann jako úřadující šampion využil možnosti nalepit na své auto startovní číslo 1. Pokud by titul neobhájil, bude používat od další sezony startovní číslo 11. Nejvyšší možné číslo, #99, zvolil bývalý šampion DTM, Mike Rockenfeller. S #94 pojede Pascal Wehrlein - toto číslo symbolizuje rok narození. Ekström zvolil #5, protože s ním získal svůj první titul a číslo má obecně rád. Startovní čísla jezdců a tým, za který pojedou:  1 – Marco Wittmann – BMW Team RMG 2 – Gary Paffett – ART Mercedes-Benz 3 – Paul di Resta – HWA Mercedes-Benz 5 – Mattias Ekström – Audi Sport Abt 6 – Robert Wickens – HWA Mercedes-Benz 7 – Bruno Spengler – BMW Team MTEK 8 – Christian Vietoris – HWA Mercedes-Benz 10 – Timo Scheider – Audi Team Phoenix 12 – Daniel Juncadella – Mücke Mercedes-Benz 13 – Antonio Felix da Costa – BMW Team Schnitzer 16 – Timo Glock – BMW Team MTEK 17 – Miguel Molina – Audi Sport Abt 18 – Augusto Farfus – BMW Team RBM 22 – Lucas Auer – ART Mercedes-Benz 27 – Adrien Tambay – Audi Sport Abt 31 – Tom Blomqvist – BMW Team RBM 36 – Maxime Martin – BMW Team RMG 44 – Jamie Green – Audi Sport Rosberg 48 – Edoardo Mortara – Audi Sport Abt 51 – Nico Muller – Audi Sport Rosberg 77 – Martin Tomczyk – BMW Team Schnitzer 84 – Maximilian Gotz – Mücke Mercedes-Benz 94 – Pascal Wehrlein – HWA Mercedes-Benz 99 – Mike Rockenfeller – Audi Team Phoenix
Témata:
DTM
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.