Audi složení týmů pro sezonu 2015 nemění

Tambay, Adrien
Tambay, Adrien, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 20. února 2015 00:00
Sdílej:

Audi Sport se rozhodlo neměnit jezdce před novou sezonou. V Ingolstadtu se rozhodli, že se jim bude titul mezi konstruktéry nejlépe obhajovat, když nebudou zasahovat do složení jednotlivých týmů z loňské sezony.

Tým právě dokončil svůj již klasický zimní camp v Allgäu. Teď bude následovat série testů před startem sezony. Největší novinkou sezony 2015 bude, že tým bude připravovat svá auta v novém Competence Center Motorsport. To znamená definitvní stěhování z Ingolstadtu do Neuburgu. Pro Audi půjde o velkou změnu. Tým vloni oslavil titul mezi konstruktéry díky skvělému závěru roku v podání Mattiase Ekströma. V sezoně 2015 se také dočkáme dvou závodů za víkend, pravděpodobně budou mít oba dva separátní kvalifikace. Dieter Gass, který je u Audi zodpovědný za starty v DTM, spatřuje jako klíč pro úspěch v sezoně 2015 poctivou přípravu. "Všichni se už moc těšíme na první víkend, kdy se pojede podle nového formátu. Budeme až do té doby pokračovat v intenzivní přípravě na novou sezonu. Více než kdykoliv předtím bude poctivá příprava rozhodovat o skvělém startu do sezony, který bude moc důležitý," říká Gass. Audi začne přípravu na testu v Portimau se dvěma auty. Poté se přesune do Estorilu na první oficiální test, tam budou jezdit Molina, Green, Rockenfeller a Tambay. Ekström, Mortara, Müller a Scheider pak budou jezdit na Oscherslebenu během druhého oficiálního testu. Rozdělení jezdců Audi mezi týmy: Team Abt Sportsline: Mattias Ekström, Miguel Molina, Edoardo Mortara a Adrien Tambay Team Phoenix: Timo Scheider a Mike Rockenfeller Team Rosberg: Jamie Green a Nico Müller
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?