BMW oznámilo rozdělení jezdců do týmů

Glock, Timo
Glock, Timo, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 8. února 2015 20:37
Sdílej:

Tři šampioni, ale také mladíci a spousta zkušeností, to je kombinace jezdecké sestavy BMW pro sezonu 2015. BMW teď oznámilo, kteří jezdci pojedou za které týmy, jak informuje německý motorsport-total.com.

Necelé tři měsíce před prvním závodem na Hockenheimringu je personálně naplánováno, jak to bude u BMW letos vypadat. Po oznámení angažmá Toma Blomqvista teď mnichovská značka rozdělila jezdce mezi jednotlivé týmy. Po vzoru 'nikdy neměň vítězný tým' pojedou i letos loňští šampioni v nezměněné podobě. Za tým RMG tedy pojedou i nadále Marco Wittmann a Maxime Martine. U jiných týmů však už ke změnám dochází. Martin Tomczyk, šampion DTM z roku 2011 (tehdy však v týmu Audi Phoenix), zůstává u týmu Schnitzer. Jeho novým kolegou ale bude Antonio Felix da Costa, loňský nováček v DTM. Letošní nováček, Tom Blomqvist, pojede v týmu RBM. Jeho kolegou bude zkušený Brazilec, Augusto Farfus, který dokázal v roce 2013 vyhrát v DTM tři závody. Mistr DTM z roku 2012, Bruno Spengler, odchází po třech letech od týmu Schnitzer a připojuje se u týmu MTEK k Timu Glockovi. Jak to komentoval šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt? "Už se těšíme s naší silnou sestavou a silnými týmy na novou sezonu. Jde o skvostnou kombinaci. Celkově mají naši jezdci na svých kontech 334 závodů a 31 vítězství v závodech v DTM. Máme dobrou směs mladíků a zkušených jezdců.  Po každé sezoně analyzujeme, kde bychom mohli díky malým impulsům dostat z naší sestavy ještě víc. Naše filozofie, kdy stavíme úspěch v DTM na spolupráci se čtyřmi týmy, pokračuje. Z minulosti s tím máme dobré zkušenosti. Celkově jsme přesvědčeni, že jsme na sezonu 2015, která představuje se dvěma závody v jednom víkendu novou výzvu, dobře připraveni."
Témata:
BMW
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.