Má Mercedes pro rok 2015 eso v rukávu?

di Resta, Paul
di Resta, Paul, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 27. prosince 2014 00:07
Sdílej:

Timo Scheider a Timo Glock očekávají, že Mercedes bude v nové sezoně velice silný. Pro jezdce Audi to bylo během prvního momentu frustrující, že Mercedesu bylo dovoleno své soupeře dohnat.

Mercedes musel zkraje sezony 2014 dostat výjimku pro další vývoj svého auta, aby se vyrovnal konkurentům z Mnichova a Ingolstadtu. Stuttgartští ukázali, že jsou schopni během relativně krátké doby dovyvinout své auto na úroveň těch od BMW a Audi. Vytáhl však Mercedes koncem letošní sezony všechna esa ze svého rukávu, nebo se můžeme na květnovém závodu na Hockenheimu těšit na Mercedesy v ještě lepší formě? Dieter Gass, šéf Audi pro DTM, na otázku, kdy se dle něj projeví vylepšení Mercedesu, odpověděl takto: "Nejpozději příští rok." Už během koncové fáze uplynulé sezony se šuškalo, že Mercedes neukázal celý svůj potenciál.  Timo Scheider se k věci vyjádřil takto: "Určitě DTM nepomáhá, když nějaký výrobce neustále ztrácí a po jednom nebo dvou letech tratě opustí. Ale musíme také říci, že je frustrující, když tu jsou výrobci, kteří během zimy investovali spoustu času a peněz, aby postavili auto a nakonec jsou za toto úsilí 'penalizování'."  To je dle Scheidera během prvního momentu velice bolestivé. Němec si dokáže představit, že Mercedes dostane ze svých C-Coupé mnohem více, než nám ukázal na Zandvoortu a na Hockenheimu 2014. "Nové auto určitě nebude mít menší výkon a větší aerodynamický odpor vzduchu. Můžeme počítat s tím, že tato auta budou lepší. Velmi dobře vědí, jak nějaké dobré auto postavit."  To Timo Glock věří, že Mercedes už žádná esa v rukávu nemá: "Nemyslím si, že přijdou s nějakou vypalovačkou, se kterou by nám jezdili kolem uší."
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.