Audi představilo sestavu pro rok 2015

Muller, Nico
Muller, Nico, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 18. prosince 2014 18:25
Sdílej:

Všichni piloti ze sezony 2014 si podrží svá místa i pro sezonu 2015. Tým by měli táhnout opět tři mistři v barvách ingolstadtské značky - Ekström, Rockenfeller a Scheider.

Audi se rozhodlo nic neměnit na své sestavě pro šampionát DTM. Značka se čtyřmi kruhy ve znaku bude obhajovat titul mezi výrobci, a tak se rozhodla ponechat si kompletní mistrovskou sestavu. To znamená, že značka bude mít ve svých službách opět tři mistry DTM - Mattiase Ekströma (2004, 2007), Mike Rockenfellera (2013) a Tima Scheidera (2008, 2009). Vedle tohoto tria pojedou dále Jamie Green, Miguel Molina, Edoardo Mortara, Nico Müller a Adrien Tambay. Také co se týče týmů, nedochází k žádným změnám - o přípravu speciálu RS5 DTM se postarají Abt, Phoenix a Rosberg. Kteří jezdci nastoupí za které týmy však zatím Audi nechává otevřené. My můžeme připomenout, že v roce 2014 jeli za Phoenix Mike Rockenfeller a Timo Scheider, Abt měl dvojice Mattias Ekström/Miguel Molina a Edoardo Mortara/Adrien Tambay, Rosberg pak jel s dvojici Jamie Green a Nico Müller. Nejlepším jezdcem s Audi byl v uplynulé sezoně Mattias Ekström (2.) před Mikem Rockenfellerem (3.) a Edoardo Mortarou (5.). Nejlepším týmem Audi byl Abt před Phoenixem.  Pro Audi znamená titul mezi výrobci před BMW hodně Ulricha Hackenberga, člena představenstva Audi odpovědného za technický vývoj, těší současná sestava v DTM: "Titul mezi výrobci pro nás hodně znamená. Říká, že jsme v uplynulé sezoně získali s osmi vozy nejvíce bodů ze všech a jako tým odvedli nejsilnější výkon. Je jasné, že v sezoně 2015 chceme získat zpět číslo 1 [pro šampiona]. Na šesti závodech nabídneme fanouškům ještě jakýsi přídavek v podobě nového TT-cupu."  
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?