Modifikovaný Mercedes C-Klasse na Zandvoortu

Paffett, Gary
Paffett, Gary, foto: dtm.de
iM2 9. září 2014 21:59
Sdílej:

Na předposledním závodu sezony, v holandském Zandvoortu, chce Mercedes nasadit alespoň jeden přepracovaný speciál. Cílem je samozřejmě snížení ztráty na Audi a BMW.

Přepracovaný speciál pro DTM od Mercedesu si odbude svoji premiéru ještě letos. To potvrdil jezdec týmu HWA, Gary Paffett, před sedmým závodem sezony na Lausitzringu. Modifikovaný speciál bychom ve startovním poli měli vidět hned v nadcházejícím závodě. Který ze sedmi jezdců Mercedesu bude sedět za volantem vylepšeného C-Klasse, to zůstává zatím nejasné. "Na Zandvoortu nastoupí jedno auto s vylepšeným paketem, na Hockenheimu možná už všichni. Mohlo by to být zajímavé. Měli bychom pak být schopni bojovat na špici. Pokud by to nebyl ten případ, tak by nás čekal složitý rok 2015," říká Gary Paffett.  Vývoj soutěžních speciálů jednotlivých značek v DTM je sice momentálně zmražen, nicméně Mercedes dostal zkraje roku po špatných výkonech od patřičných autorit výjimku a mohl v uplynulých měsících dále vyvíjet. V následujících dnech se můžeme těšit na výsledek jeho práce: "Na Lausitzringu jsme byli testovat a při tom jsme vyzkoušeli některé komponenty."  Některé novinky ale na voze ještě nebyly: "Tak dlouhý čas na vývoj také nebyl. Každopádně je to ale povzbuzující. My, jako tým, teď autu mnohem lépe rozumíme a můžeme toho z něj víc dostat. S vylepšeními pro Zandvoort můžeme udělat další krok a možná vlastní silou bojovat o vítězství," říká Brit Gary Paffett. "Stále ale ještě nejsme tak daleko. Chybí nám něco na výkonu. Na většině tratí jsme prostě neměli šanci bojovat o pole position nebo o vítězství. Výjimkou jsou možná tratě, které nám technicky sedí. Na tratích s dlouhými rovinkami a úzkými zatáčkami jsme normálně docela konkurenceschopní. Naopak na tratích, kde je vyžadováno hodně přítlaku a přilnavosti v rychlých zatáčkách, tak tam máme problémy. Naše auto není obecně řečeno tak rychlé jako auta Audi nebo BMW. Proto to pro nás nebylo zrovna nejlehčí a proto nám bylo dovoleno auto modifikovat," míní Paffett. Bez nových dílů "by nebyli dostatečně blízko na to, aby mohli opravdu bojovat".
Témata:
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?