Paul di Resta chce pryč z DTM, zpět do F1

di Resta, Paul
di Resta, Paul, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 31. srpna 2014 0:01
Sdílej:

Paul di Resta se vůbec nebojí přiznat, že by se chtěl znovu vrátit do F1, ze které odešel před touto sezonou. Prvotní je ale teď pro něj pomoci dovést Mercedes v DTM na správnou cestu.

DTM má být pro Paula di Restu jen přestupní stanicí, to jezdec ze Skotska nikdy neskrýval. Teď, na konci léta, kdy v F1 vrcholí jednání o možnostech pro sezonu 2015, se Paul opět ozval. V F1 jezdil mezi roky 2011 a 2013, celkem má na svém kontě 58 Grand Prix.  "Je ještě moc brzy na to, abych mohl říci něco o mých plánech pro sezonu 2015. Teď se plně koncentruji na to, abych v DTM zajížděl lepší výsledky a Mercedesu pomohl jak jen to bude možné. Pořád ale věřím v to, že bych v F1 mohl být schopný získat ještě závodní místo. Jsem tak odhodlaný jako nikdy," říká bývalý šampion DTM.
"Rozhodnutí ale nezáleží jen na mě, podával jsem dobré a konstantní výsledky. Nepochybuji, že bych na nich mohl stavět." Nejlepšími výsledky zůstávají dvě čtvrtá místa ze Singapuru 2012 a Bahrajnu 2013. Na podium zatím Skot nikdy nestál, má tedy s F1 nedořešené účty. Sláva předešlých dní je ta tam a letos to (zatím) na boj o čelo nevypadá
To ale letos platí i pro DTM: "Když jsem se vrátil, myslel jsem si, že budu hned opět míchat kartami na čele. Jenže to se nestalo. Nejsme tam, kde bychom být chtěli. Naše výkony neodráží tvrdou práci lidí v továrně Mercedesu ani moji práci. Uděláme vše, co je v našich silách, abychom začali zajíždět lepší výsledky. Na to a jen na to se teď musím soustředit."  
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.