Standardní nebo option? Všech 23 jezdců se rozhodlo. Rychlejší budou určitě díky své struktuře měkčí gumy (option), ovšem vydrží kratší dobu než tvrdší (standard). Každý pilot musí v závodě použít obou směsí. Toto pravidlo by neplatilo, kdyby byl závod prohlášen za mokrý.
Volba pneumatik pro úvodní stint závodu v Moskvě:
Nr. Driver Car Tyre 1 Mike Rockenfeller Audi RS 5 DTM Standard ROC 2 Timo Scheider Audi RS 5 DTM Standard TSC 3 Augusto Farfus BMW M4 DTM Standard FAR 4 Joey Hand BMW M4 DTM Standard HAN 5 Christian Vietoris DTM Mercedes AMG C-Coupé Option VIE 6 Paul Di Resta DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard DIR 7 Mattias Ekström Audi RS 5 DTM Option EKS 8 Miguel Molina Audi RS 5 DTM Standard MOL 9 Bruno Spengler BMW M4 DTM Option SPE 10 Martin Tomczyk BMW M4 DTM Option TOM 11 Gary Paffett DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard PAF 12 Robert Wickens DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard WIC 15 Edoardo Mortara Audi RS 5 DTM Option MOR 16 Adrien Tambay Audi RS 5 DTM Option TAM 17 Timo Glock BMW M4 DTM Option GLO 18 António Félix da Costa BMW M4 DTM Standard DAC 19 Daniel Juncadella DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard JUN 20 Vitaly Petrov DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard PET 21 Jamie Green Audi RS 5 DTM Standard GRE 22 Nico Müller Audi RS 5 DTM Option MUE 23 Marco Wittmann BMW M4 DTM Option WIT 24 Maxime Martin BMW M4 DTM Option TAM 25 Pascal Wehrlein DTM Mercedes AMG C-Coupé Option WEHČtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.