Standardní nebo option? Všech 23 jezdců se rozhodlo. Rychlejší budou určitě díky své struktuře měkčí gumy (option), ovšem vydrží kratší dobu než tvrdší (standard). Každý pilot musí v závodě použít obou směsí. Toto pravidlo by neplatilo, kdyby byl závod prohlášen za mokrý.
Volba pneumatik pro úvodní stint závodu v Moskvě:
Nr. Driver Car Tyre 1 Mike Rockenfeller Audi RS 5 DTM Standard ROC 2 Timo Scheider Audi RS 5 DTM Standard TSC 3 Augusto Farfus BMW M4 DTM Standard FAR 4 Joey Hand BMW M4 DTM Standard HAN 5 Christian Vietoris DTM Mercedes AMG C-Coupé Option VIE 6 Paul Di Resta DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard DIR 7 Mattias Ekström Audi RS 5 DTM Option EKS 8 Miguel Molina Audi RS 5 DTM Standard MOL 9 Bruno Spengler BMW M4 DTM Option SPE 10 Martin Tomczyk BMW M4 DTM Option TOM 11 Gary Paffett DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard PAF 12 Robert Wickens DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard WIC 15 Edoardo Mortara Audi RS 5 DTM Option MOR 16 Adrien Tambay Audi RS 5 DTM Option TAM 17 Timo Glock BMW M4 DTM Option GLO 18 António Félix da Costa BMW M4 DTM Standard DAC 19 Daniel Juncadella DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard JUN 20 Vitaly Petrov DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard PET 21 Jamie Green Audi RS 5 DTM Standard GRE 22 Nico Müller Audi RS 5 DTM Option MUE 23 Marco Wittmann BMW M4 DTM Option WIT 24 Maxime Martin BMW M4 DTM Option TAM 25 Pascal Wehrlein DTM Mercedes AMG C-Coupé Option WEHMinulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?