Glock zkamán agresivní jízdou Mortary

Glock, Timo
Glock, Timo, foto: dtm.de
iM2 4. června 2014 00:02
Sdílej:

Timo Glock je zklamán z agresivní jízdy ze strany Audi, konkrétně Edoardo Mortary, v průběhu závodu na Hungaroringu. Mortara vzkazuje, že jej nemrzí, že je Glock smutný.

Dvojice v průběhu závodu neúnavně bojovala o třetí místo. Mortara měl poprvé kontakt s Glockem v zatáčce číslo 1 ve 23. kole. Ital musel nefér získanou pozici vrátit zpátky, avšak hned záhy poté Němec udělal chybu v zatáčce číslo 2, kde jej Edoardo předjel znovu. Ovšem opět se to neobešlo bez kontaktu. Souboj mezi Audi a BMW pokračoval až do konce závodu, Mortarovi se pak povedlo trošku poodjet a uhájit čtvrtou příčku před jezdci na měkké sadě pneumatik (dostal se před něj jen Spengler). Pro Glocka závod dopadl hůř, při snaze ubránit bodované příčky se dostal do kontaktu v posledním kolem s Nico Müllerem a jeho M4 DTM nebyla schopná dojet do cíle. Po závodu okamžitě Glock šel za Mortarou, který ještě seděl v autě, a celou situaci si začali vysvětlovat. Tima zklamal celý tým Audi se svým agresivním pojetím jízdy. Po závodu byl bývalý pilot Formule 1 k vidění i v motorhome Audi, aby celou situaci prodiskutoval s Dieterem Gassem, šéfem ingolstadtské značky pro motorsport. "Jen jsem mu řekl můj pohled na věc. Že by měl svoje jezdce více kontrolovat. Je mi jedno, jak jezdí mezi sebou. Když pojedou kolo na kolo Audi proti Audi a budou mít nehodu, není to můj problém. Ale teď to zašlo trošku daleko. Měl jsem tu možnost a prostě jsem mu to řekl. Je to součást závodění cestovních vozů," říká Timo Glock. "Ale občas to v cestovních autech zajde za hranu. Občas jsou ale kontakty v pořádku, v případě Mortary si však myslím, že už to bylo za hranou." K jízdě Mortary se dostal i šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt, když hodnotil maďarský víkend: "Dominance Marco Wittmanna a až přespříliš agresivní manévry ze strany konkurence - jmenovitě Edoardo Mortary," zní jeho hodnocení. Edoardo Mortara si za svým stylem stojí: "Měl jsem s Timem tvrdé duely i v několika dalších případech v minulosti. Ve většině případů byl on tím, kdo začala, já jen oplácel. Možná, že jsem byl v neděli až moc agresivní, ale jeli jsme o podium. Není mi nějak zvlášt líto, že je smutný. Vždy bych bojoval stejně v budoucnu."
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?

Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?