Glock zkamán agresivní jízdou Mortary

Glock, Timo
Glock, Timo, foto: dtm.de
iM2 4. června 2014 00:02
Sdílej:

Timo Glock je zklamán z agresivní jízdy ze strany Audi, konkrétně Edoardo Mortary, v průběhu závodu na Hungaroringu. Mortara vzkazuje, že jej nemrzí, že je Glock smutný.

Dvojice v průběhu závodu neúnavně bojovala o třetí místo. Mortara měl poprvé kontakt s Glockem v zatáčce číslo 1 ve 23. kole. Ital musel nefér získanou pozici vrátit zpátky, avšak hned záhy poté Němec udělal chybu v zatáčce číslo 2, kde jej Edoardo předjel znovu. Ovšem opět se to neobešlo bez kontaktu. Souboj mezi Audi a BMW pokračoval až do konce závodu, Mortarovi se pak povedlo trošku poodjet a uhájit čtvrtou příčku před jezdci na měkké sadě pneumatik (dostal se před něj jen Spengler). Pro Glocka závod dopadl hůř, při snaze ubránit bodované příčky se dostal do kontaktu v posledním kolem s Nico Müllerem a jeho M4 DTM nebyla schopná dojet do cíle. Po závodu okamžitě Glock šel za Mortarou, který ještě seděl v autě, a celou situaci si začali vysvětlovat. Tima zklamal celý tým Audi se svým agresivním pojetím jízdy. Po závodu byl bývalý pilot Formule 1 k vidění i v motorhome Audi, aby celou situaci prodiskutoval s Dieterem Gassem, šéfem ingolstadtské značky pro motorsport. "Jen jsem mu řekl můj pohled na věc. Že by měl svoje jezdce více kontrolovat. Je mi jedno, jak jezdí mezi sebou. Když pojedou kolo na kolo Audi proti Audi a budou mít nehodu, není to můj problém. Ale teď to zašlo trošku daleko. Měl jsem tu možnost a prostě jsem mu to řekl. Je to součást závodění cestovních vozů," říká Timo Glock. "Ale občas to v cestovních autech zajde za hranu. Občas jsou ale kontakty v pořádku, v případě Mortary si však myslím, že už to bylo za hranou." K jízdě Mortary se dostal i šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt, když hodnotil maďarský víkend: "Dominance Marco Wittmanna a až přespříliš agresivní manévry ze strany konkurence - jmenovitě Edoardo Mortary," zní jeho hodnocení. Edoardo Mortara si za svým stylem stojí: "Měl jsem s Timem tvrdé duely i v několika dalších případech v minulosti. Ve většině případů byl on tím, kdo začala, já jen oplácel. Možná, že jsem byl v neděli až moc agresivní, ale jeli jsme o podium. Není mi nějak zvlášt líto, že je smutný. Vždy bych bojoval stejně v budoucnu."
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.