Glock zkamán agresivní jízdou Mortary

Glock, Timo
Glock, Timo, foto: dtm.de
iM2 4. června 2014 00:02
Sdílej:

Timo Glock je zklamán z agresivní jízdy ze strany Audi, konkrétně Edoardo Mortary, v průběhu závodu na Hungaroringu. Mortara vzkazuje, že jej nemrzí, že je Glock smutný.

Dvojice v průběhu závodu neúnavně bojovala o třetí místo. Mortara měl poprvé kontakt s Glockem v zatáčce číslo 1 ve 23. kole. Ital musel nefér získanou pozici vrátit zpátky, avšak hned záhy poté Němec udělal chybu v zatáčce číslo 2, kde jej Edoardo předjel znovu. Ovšem opět se to neobešlo bez kontaktu. Souboj mezi Audi a BMW pokračoval až do konce závodu, Mortarovi se pak povedlo trošku poodjet a uhájit čtvrtou příčku před jezdci na měkké sadě pneumatik (dostal se před něj jen Spengler). Pro Glocka závod dopadl hůř, při snaze ubránit bodované příčky se dostal do kontaktu v posledním kolem s Nico Müllerem a jeho M4 DTM nebyla schopná dojet do cíle. Po závodu okamžitě Glock šel za Mortarou, který ještě seděl v autě, a celou situaci si začali vysvětlovat. Tima zklamal celý tým Audi se svým agresivním pojetím jízdy. Po závodu byl bývalý pilot Formule 1 k vidění i v motorhome Audi, aby celou situaci prodiskutoval s Dieterem Gassem, šéfem ingolstadtské značky pro motorsport. "Jen jsem mu řekl můj pohled na věc. Že by měl svoje jezdce více kontrolovat. Je mi jedno, jak jezdí mezi sebou. Když pojedou kolo na kolo Audi proti Audi a budou mít nehodu, není to můj problém. Ale teď to zašlo trošku daleko. Měl jsem tu možnost a prostě jsem mu to řekl. Je to součást závodění cestovních vozů," říká Timo Glock. "Ale občas to v cestovních autech zajde za hranu. Občas jsou ale kontakty v pořádku, v případě Mortary si však myslím, že už to bylo za hranou." K jízdě Mortary se dostal i šéf BMW pro motorsport, Jens Marquardt, když hodnotil maďarský víkend: "Dominance Marco Wittmanna a až přespříliš agresivní manévry ze strany konkurence - jmenovitě Edoardo Mortary," zní jeho hodnocení. Edoardo Mortara si za svým stylem stojí: "Měl jsem s Timem tvrdé duely i v několika dalších případech v minulosti. Ve většině případů byl on tím, kdo začala, já jen oplácel. Možná, že jsem byl v neděli až moc agresivní, ale jeli jsme o podium. Není mi nějak zvlášt líto, že je smutný. Vždy bych bojoval stejně v budoucnu."
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.