Pneumatiky sehrály klíčovou roli v úvodním závodu, server dtm.com začal poskytovat informace o volbě pneumatik jednotlivých jezdců před startem závodu, proto Vás můžeme informovat ještě před startem o volbě jezdců.
Pneumatiky Option (měkčí ze dvou nabízených směsí) umožňují díky své struktůře rychlejší časy na kolo, avšak vydrží pouze kratší dobu při plném zatížení. Na měkčí směsi jezdci nesmějí absolvovat více než 50 % vzdálenosti závodu. To pneumatiky Standard (tvrdší směs) sice nabízeji nižší přilnavost, avšak větší výdrž.
Jezdci DTM mají povinnost během závodu učinit jednu povinnou zastávku v boxech, při které musí dojít ke změně směsi. Pokud by byl před startem závod vyhlášen ředitelstvím jako "mokrý", pak tato povinnost samozřejmě neplatí.
Volba pneumatik jezdců po kvalifikaci na Oscherslebenu:
Nr. Driver Car Tyre 1 Mike Rockenfeller Audi RS 5 DTM Standard ROC 2 Timo Scheider Audi RS 5 DTM Option TSC 3 Augusto Farfus BMW M4 DTM Standard FAR 4 Joey Hand BMW M4 DTM Option HAN 5 Christian Vietoris DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard VIE 6 Paul Di Resta DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard DIR 7 Mattias Ekström Audi RS 5 DTM Standard EKS 8 Miguel Molina Audi RS 5 DTM Option MOL 9 Bruno Spengler BMW M4 DTM Option SPE 10 Martin Tomczyk BMW M4 DTM Option TOM 11 Gary Paffett DTM Mercedes AMG C-Coupé Option PAF 12 Robert Wickens DTM Mercedes AMG C-Coupé Option WIC 15 Edoardo Mortara Audi RS 5 DTM Standard MOR 16 Adrien Tambay Audi RS 5 DTM Option TAM 17 Timo Glock BMW M4 DTM Standard GLO 18 António Félix da Costa BMW M4 DTM Option DAC 19 Daniel Juncadella DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard JUN 20 Vitaly Petrov DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard PET 21 Jamie Green Audi RS 5 DTM Option GRE 22 Nico Müller Audi RS 5 DTM Standard MUE 23 Marco Wittmann BMW M4 DTM Option WIT 24 Maxime Martin BMW M4 DTM Standard TAM 25 Pascal Wehrlein DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard WEHModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?