Pneumatiky sehrály klíčovou roli v úvodním závodu, server dtm.com začal poskytovat informace o volbě pneumatik jednotlivých jezdců před startem závodu, proto Vás můžeme informovat ještě před startem o volbě jezdců.
Pneumatiky Option (měkčí ze dvou nabízených směsí) umožňují díky své struktůře rychlejší časy na kolo, avšak vydrží pouze kratší dobu při plném zatížení. Na měkčí směsi jezdci nesmějí absolvovat více než 50 % vzdálenosti závodu. To pneumatiky Standard (tvrdší směs) sice nabízeji nižší přilnavost, avšak větší výdrž.
Jezdci DTM mají povinnost během závodu učinit jednu povinnou zastávku v boxech, při které musí dojít ke změně směsi. Pokud by byl před startem závod vyhlášen ředitelstvím jako "mokrý", pak tato povinnost samozřejmě neplatí.
Volba pneumatik jezdců po kvalifikaci na Oscherslebenu:
Nr. Driver Car Tyre 1 Mike Rockenfeller Audi RS 5 DTM Standard ROC 2 Timo Scheider Audi RS 5 DTM Option TSC 3 Augusto Farfus BMW M4 DTM Standard FAR 4 Joey Hand BMW M4 DTM Option HAN 5 Christian Vietoris DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard VIE 6 Paul Di Resta DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard DIR 7 Mattias Ekström Audi RS 5 DTM Standard EKS 8 Miguel Molina Audi RS 5 DTM Option MOL 9 Bruno Spengler BMW M4 DTM Option SPE 10 Martin Tomczyk BMW M4 DTM Option TOM 11 Gary Paffett DTM Mercedes AMG C-Coupé Option PAF 12 Robert Wickens DTM Mercedes AMG C-Coupé Option WIC 15 Edoardo Mortara Audi RS 5 DTM Standard MOR 16 Adrien Tambay Audi RS 5 DTM Option TAM 17 Timo Glock BMW M4 DTM Standard GLO 18 António Félix da Costa BMW M4 DTM Option DAC 19 Daniel Juncadella DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard JUN 20 Vitaly Petrov DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard PET 21 Jamie Green Audi RS 5 DTM Option GRE 22 Nico Müller Audi RS 5 DTM Standard MUE 23 Marco Wittmann BMW M4 DTM Option WIT 24 Maxime Martin BMW M4 DTM Standard TAM 25 Pascal Wehrlein DTM Mercedes AMG C-Coupé Standard WEHMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.