Di Resta: Musím přidat, na kolegy ztrácím

di Resta, Paul
di Resta, Paul, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 13. května 2014 0:00
Sdílej:

Navrátilec do týmu Mercedesu, Paul di Resta, se nechal po víkendu na Hockenheimu slyšet, že mu bude ještě nějaký čas trvat, než si na vůz zvykne a dostane se na úroveň svých kolegů.

Mercedes zažil těžký vstup do sezony, když ani jedno z jeho sedmi aut nedokázalo bodovat. Paul di Resta, který se po třech letech vratil do DTM z Formule 1, kde působil v týmu Force India, jako poslední dokázal pro Mercedes v roce 2010 vybojovat v DTM titul. Jenže na Hockenheimu se kvalifikoval jako 18. a cílovou pásku proťal jako 14. Z týmových kolegů jej porazili Pascal Wehrlein (11.) a Gary Paffett (12.). "Musím zlepšit svoji výkonnost po návratu do DTM, abych se dostal na úroveň mých kolegů. Byl to těžký závod," hodnotí Hockenheimring s odstupem týdne Paul. Jezdec také připustil, že si není jistý tím, jestli dokáže Mercedes udělat něco se svoji chabou formou již před Oscherslebenem, který se jede o tomto víkendu.
"Potřebujeme se zlepšit jako celá značka, za Audi a BMW zaostáváme. Mezi úvodními dvěma závody jsou jen dva týdny, ve kterých musíme zapracovat a pak uvidíme, co se z toho dá vytěžit," komentuje opatrně Di Resta. Paul di Resta se vrátil ve stejném zbarvení, s jakým v roce 2010 končil
Wolfgang Schattling, šéf programu Mercedesu v DTM, více méně souhlasí s názorem svého jezdce, avšak dodává, že by si Mercedes za svoji práci přes zimu zasloužil lepší výkon. "Úroveň naší výkonnosti nebyla v žádném případě taková, jaká by měla být. Nebyla dobrá. Máme teď čtrnáct dní, ve kterých musíme výrazně zlepšit rychlost našich aut před dalším závodem - to není mnoho času, nebude to lehký úkol. Náš tým přes zimu tvrdě pracoval a zasloužil by si lepší výsledky."
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.