Di Resta: Musím přidat, na kolegy ztrácím

di Resta, Paul
di Resta, Paul, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 13. května 2014 00:00
Sdílej:

Navrátilec do týmu Mercedesu, Paul di Resta, se nechal po víkendu na Hockenheimu slyšet, že mu bude ještě nějaký čas trvat, než si na vůz zvykne a dostane se na úroveň svých kolegů.

Mercedes zažil těžký vstup do sezony, když ani jedno z jeho sedmi aut nedokázalo bodovat. Paul di Resta, který se po třech letech vratil do DTM z Formule 1, kde působil v týmu Force India, jako poslední dokázal pro Mercedes v roce 2010 vybojovat v DTM titul. Jenže na Hockenheimu se kvalifikoval jako 18. a cílovou pásku proťal jako 14. Z týmových kolegů jej porazili Pascal Wehrlein (11.) a Gary Paffett (12.). "Musím zlepšit svoji výkonnost po návratu do DTM, abych se dostal na úroveň mých kolegů. Byl to těžký závod," hodnotí Hockenheimring s odstupem týdne Paul. Jezdec také připustil, že si není jistý tím, jestli dokáže Mercedes udělat něco se svoji chabou formou již před Oscherslebenem, který se jede o tomto víkendu. "Potřebujeme se zlepšit jako celá značka, za Audi a BMW zaostáváme. Mezi úvodními dvěma závody jsou jen dva týdny, ve kterých musíme zapracovat a pak uvidíme, co se z toho dá vytěžit," komentuje opatrně Di Resta. Paul di Resta se vrátil ve stejném zbarvení, s jakým v roce 2010 končil Wolfgang Schattling, šéf programu Mercedesu v DTM, více méně souhlasí s názorem svého jezdce, avšak dodává, že by si Mercedes za svoji práci přes zimu zasloužil lepší výkon. "Úroveň naší výkonnosti nebyla v žádném případě taková, jaká by měla být. Nebyla dobrá. Máme teď čtrnáct dní, ve kterých musíme výrazně zlepšit rychlost našich aut před dalším závodem - to není mnoho času, nebude to lehký úkol. Náš tým přes zimu tvrdě pracoval a zasloužil by si lepší výsledky."
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.