Di Resta: Musím přidat, na kolegy ztrácím

di Resta, Paul
di Resta, Paul, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 13. května 2014 00:00
Sdílej:

Navrátilec do týmu Mercedesu, Paul di Resta, se nechal po víkendu na Hockenheimu slyšet, že mu bude ještě nějaký čas trvat, než si na vůz zvykne a dostane se na úroveň svých kolegů.

Mercedes zažil těžký vstup do sezony, když ani jedno z jeho sedmi aut nedokázalo bodovat. Paul di Resta, který se po třech letech vratil do DTM z Formule 1, kde působil v týmu Force India, jako poslední dokázal pro Mercedes v roce 2010 vybojovat v DTM titul. Jenže na Hockenheimu se kvalifikoval jako 18. a cílovou pásku proťal jako 14. Z týmových kolegů jej porazili Pascal Wehrlein (11.) a Gary Paffett (12.). "Musím zlepšit svoji výkonnost po návratu do DTM, abych se dostal na úroveň mých kolegů. Byl to těžký závod," hodnotí Hockenheimring s odstupem týdne Paul. Jezdec také připustil, že si není jistý tím, jestli dokáže Mercedes udělat něco se svoji chabou formou již před Oscherslebenem, který se jede o tomto víkendu. "Potřebujeme se zlepšit jako celá značka, za Audi a BMW zaostáváme. Mezi úvodními dvěma závody jsou jen dva týdny, ve kterých musíme zapracovat a pak uvidíme, co se z toho dá vytěžit," komentuje opatrně Di Resta. Paul di Resta se vrátil ve stejném zbarvení, s jakým v roce 2010 končil Wolfgang Schattling, šéf programu Mercedesu v DTM, více méně souhlasí s názorem svého jezdce, avšak dodává, že by si Mercedes za svoji práci přes zimu zasloužil lepší výkon. "Úroveň naší výkonnosti nebyla v žádném případě taková, jaká by měla být. Nebyla dobrá. Máme teď čtrnáct dní, ve kterých musíme výrazně zlepšit rychlost našich aut před dalším závodem - to není mnoho času, nebude to lehký úkol. Náš tým přes zimu tvrdě pracoval a zasloužil by si lepší výsledky."
Témata:
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?