Vrátí ztracený syn Di Resta Mercedesu titul?

di Resta, Paul
di Resta, Paul, foto: dtm.de
iM2 21. dubna 2014 20:04
Sdílej:

Navrátilec do DTM, Paul di Resta, chce značku Mercedes vrátit na vítěznou cestu. Skot doufá, že mu jeho zkušeností pomohou prosadit se okamžitě v "novém" DTM.

Paul di Resta DTM opustil na konci sezony 2010 jako držitel titulu. Teď je zpět a opět s Mercedesem. Poslední tři roky jezdil ve Formuli 1. V té sice získával body, ale na podium se nikdy nepostavil. Bez zajímavosti také není skutečnost, že od jeho odchodu se Mercedesu nepovedlo vyhrát titul v DTM. Dva týdny před svým návratem věří, že bude schopný brzy opět bojovat na čele DTM. Paule, jak se cítíte před Vaším návratem do DTM? Paul di Resta: Jsem dost rozrušený. Mám za sebou tři dobré roky ve Formuli 1, které jsem si užil. I v tomto čase jsem byl ale stále člen rodiny Mercedes. Teď už se opět hodně těším na závody DTM. Chceme opět konečně vyhrát šampionát, naposledy se nám to povedlo v roce 2010. Každý se na tuto výzvu těší. Paul v zimě při prvním testu pro něj nového C-Klasse Coupé AMG DTM Chybělo Vám DTM v předchozích letech? PdR: Myslím, že hlavně pro fanoušky je DTM skvělá série. Dostanou se jezdcům a celé akci blíž než je tomu například v F1. Jsou její součástí. Vracím se do kruhů, které z minulosti moc dobře znám. Je důležité, že tým ví, čeho jsem schopný, a já vím, čeho jsou oni schopní. Až doposud to byla úspěšná spolupráce a teď jsem hrdý být opět členem DTM. Co soudíte o novinkách, které se v DTM od roku 2010 udály? PdR: DTM se dále rozvíjelo. Od mého posledního závodu v Šanghaji 2010 se toho hodně změnilo - jsou nová pravidla, nová auta a třetí výrobce. Něco se ale nezměnilo: Můj velký hlad po vítězství a touha bojovat o titul. Je mi ale jasné, že to nebude lehké. Moji konkurenti již mají dva roky zkušeností s novou generací aut. Cílem ale pro mě je být hned od startu sezony schopný bojovat o vítězství. V F1 jezdil Paul s vozy týmu Force India, kterému dodává motory Mercedes
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?

Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?