Vrátí ztracený syn Di Resta Mercedesu titul?

di Resta, Paul
di Resta, Paul, foto: dtm.de
iM2 21. dubna 2014 20:04
Sdílej:

Navrátilec do DTM, Paul di Resta, chce značku Mercedes vrátit na vítěznou cestu. Skot doufá, že mu jeho zkušeností pomohou prosadit se okamžitě v "novém" DTM.

Paul di Resta DTM opustil na konci sezony 2010 jako držitel titulu. Teď je zpět a opět s Mercedesem. Poslední tři roky jezdil ve Formuli 1. V té sice získával body, ale na podium se nikdy nepostavil. Bez zajímavosti také není skutečnost, že od jeho odchodu se Mercedesu nepovedlo vyhrát titul v DTM. Dva týdny před svým návratem věří, že bude schopný brzy opět bojovat na čele DTM. Paule, jak se cítíte před Vaším návratem do DTM? Paul di Resta: Jsem dost rozrušený. Mám za sebou tři dobré roky ve Formuli 1, které jsem si užil. I v tomto čase jsem byl ale stále člen rodiny Mercedes. Teď už se opět hodně těším na závody DTM. Chceme opět konečně vyhrát šampionát, naposledy se nám to povedlo v roce 2010. Každý se na tuto výzvu těší. Paul v zimě při prvním testu pro něj nového C-Klasse Coupé AMG DTM Chybělo Vám DTM v předchozích letech? PdR: Myslím, že hlavně pro fanoušky je DTM skvělá série. Dostanou se jezdcům a celé akci blíž než je tomu například v F1. Jsou její součástí. Vracím se do kruhů, které z minulosti moc dobře znám. Je důležité, že tým ví, čeho jsem schopný, a já vím, čeho jsou oni schopní. Až doposud to byla úspěšná spolupráce a teď jsem hrdý být opět členem DTM. Co soudíte o novinkách, které se v DTM od roku 2010 udály? PdR: DTM se dále rozvíjelo. Od mého posledního závodu v Šanghaji 2010 se toho hodně změnilo - jsou nová pravidla, nová auta a třetí výrobce. Něco se ale nezměnilo: Můj velký hlad po vítězství a touha bojovat o titul. Je mi ale jasné, že to nebude lehké. Moji konkurenti již mají dva roky zkušeností s novou generací aut. Cílem ale pro mě je být hned od startu sezony schopný bojovat o vítězství. V F1 jezdil Paul s vozy týmu Force India, kterému dodává motory Mercedes
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.