Hockenheim: Wittmann nejrychlejší i podruhé

Wittmann, Marco
Wittmann, Marco, foto: dtm.de - HOCH ZWEI / Juergen Tap
iM2 15. dubna 2014 23:56
Sdílej:

HOCKENHEIMRING TEST - DEN II.: Jezdec týmu BWM, Marco Wittmann, byl nejrychlejší i během druhého dne oficiálních testů na Hockenheimringu ležícím v Badensku-Württembergsku před nadcházející sezonou DTM.

Dnes jezdec na BMW zajel asi o 0,9s rychlejší čas než včera. Druhý byl Mike Rockenfeller s Audi RS 5 DTM a třetí Christian Vietoris s Mercedesem AMG C-Coupé DTM. Pak následovali dva jezdci na BWM, Augusto Farfus a Timo Glock před duem Audi, Jamiem Greenem a Miguelem Molinou. Před obědovou pauzou byl průběžně nejrychlejší Mike Rockenfeller.  Nepilnějším z dvanácti pilotů, kteří v úterý nastoupili, byl Timo Glock, který najel hned 156 okruhů. To odpovídá vzdálenosti 713,544 km. Zajímavostí je, že už na testech v Budapešti jezdil tento bývalý pilot F1 často dlouhé vzdálenosti.  V Německu se bude jezdit ještě dva dny, vždy od 8 do 12 hodin a pak od 14 do 18 hodin. A co na dnešní testování říká Mike Rockenfeller? "Po Budapešti, kde jsem nebyl úplně spokojen, to zde dnes šlo už lépe. Hodně jsme se toho naučili, ale je před námi ještě hodně práce. Timo i já se budeme snažit využít poslední dva testovací dny před sezonou co nejlépe to půjde." Také Augusto Farfus byl spokojen: "Pro mě to byl dobrý testovací den. Auto můžeme ještě dále zlepšit v mnoha oblastech. Je ale ještě hodně brzy na vyvozování nějakých závěrů pro první závod. Každý se soustředí na svůj program. Dělat tak nějaká srovnání mezi týmy a výrobci je proto těžké. Ale mám dobrý pocit. BMW M4 DTM ukázalo v tomto testu dobrou výkonnost. Určitě jsme na dobré cestě. Už se těším na začátek sezony 4. května." Oficiální video z druhého dne testů zde. Výsledky druhé dne testů zde: 1. Marco Wittmann (DEU) BMW M4 DTM 1:32,132 minut 2. Mike Rockenfeller (DEU) Audi RS5 DTM 1:32,751 3. Christian Vietoris (DEU) DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:32,877 4. Augusto Farfus (BRA) BMW M4 DTM 1:32,948 5. Timo Glock (DEU) BMW M4 DTM 1:32,971 6. Miguel Molina (ESP) Audi RS 5 DTM 1:33,019 7. Jamie Green (GBR) Audi RS 5 DTM 1:33,057 8. Paul Di Resta (GBR) DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:33,103 9. Adrien Tambay (FRA) Audi RS 5 DTM 1:33,228 10. Daniel Juncadella (ESP) DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:33,329 11. Martin Tomczyk (DEU) BMW M4 DTM 1:34,028 12. Pascal Wehrlein (DEU) DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:34,822
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.