Mercedes oznámi jezdecké rozložení mezi své týmy pro sezonu 2014. Prezentace proběhla v německé továrně značky, v Untertürkheimu.
"Opět jsme dali dohromady velmi silný tým, který tvoří skvělý mix zkušeností a mládí," řekl Toto Wolff, šéf sportovních aktivit u značky Mercedes. Navrátilec do DTM, Paul di Resta, bude jezdit v jednom týmu s Christianem Vietorisem. Do tabulky týmů budou sbírat body pod jménem Original-Teile/AMG Mercedes a o jejich auta se bude startat tovární HWA.
Druhý dvoučlenný tovární tým HWA vytvoří Gary Paffett s Robertem Wickensem. Jejich stáj bude v tabulce týmů vedena pod názvem EURONICS/GRIP Mercedes AMG. Novikou sezony je, že HWA přidává páté auto (něco podobného jsme viděli třeba v roce 2005, kdy s pátým autem jezdil Jamie Green). Bude v něm jezdit Pascal Wehrlein a ponese název Gooix Mercedes AMG.
V týmu Mücke zůstává Daniel Juncadella, kterého dopňuje nováček v DTM, Vitaly Petrov. Jezdci týmu Mücke pojedou pod názvem Petronas/AMG Mercedes. "V Paulu di Restovi a Gary Paffettovi máme dva mistry DTM.
V dalších pěti vozech se představí jezdci, kteří si v DTM nebo F1 již svoje jméno vybudovali a kteří patří mezi naše juniory. Jsem přesvědčen, že naše sestava ukáže letos fanouškům AMG Mercedesu velkou show," zakončil Wolff.
Original-Teile/AMG Mercedes (HWA) Christian Vietoris / Paul Di Resta
EURONICS/GRIP Mercedes AMG (HWA) Gary Paffett / Robert Wickens
Petronas/AMG Mercedes (Mücke) Daniel Juncadella / Vitaly Petrov
Gooix Mercedes AMG (HWA) Pascal Wehrlein
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.