Mercedes oznámi jezdecké rozložení mezi své týmy pro sezonu 2014. Prezentace proběhla v německé továrně značky, v Untertürkheimu.
"Opět jsme dali dohromady velmi silný tým, který tvoří skvělý mix zkušeností a mládí," řekl Toto Wolff, šéf sportovních aktivit u značky Mercedes. Navrátilec do DTM, Paul di Resta, bude jezdit v jednom týmu s Christianem Vietorisem. Do tabulky týmů budou sbírat body pod jménem Original-Teile/AMG Mercedes a o jejich auta se bude startat tovární HWA.
Druhý dvoučlenný tovární tým HWA vytvoří Gary Paffett s Robertem Wickensem. Jejich stáj bude v tabulce týmů vedena pod názvem EURONICS/GRIP Mercedes AMG. Novikou sezony je, že HWA přidává páté auto (něco podobného jsme viděli třeba v roce 2005, kdy s pátým autem jezdil Jamie Green). Bude v něm jezdit Pascal Wehrlein a ponese název Gooix Mercedes AMG.
V týmu Mücke zůstává Daniel Juncadella, kterého dopňuje nováček v DTM, Vitaly Petrov. Jezdci týmu Mücke pojedou pod názvem Petronas/AMG Mercedes. "V Paulu di Restovi a Gary Paffettovi máme dva mistry DTM.
V dalších pěti vozech se představí jezdci, kteří si v DTM nebo F1 již svoje jméno vybudovali a kteří patří mezi naše juniory. Jsem přesvědčen, že naše sestava ukáže letos fanouškům AMG Mercedesu velkou show," zakončil Wolff.
Original-Teile/AMG Mercedes (HWA) Christian Vietoris / Paul Di Resta
EURONICS/GRIP Mercedes AMG (HWA) Gary Paffett / Robert Wickens
Petronas/AMG Mercedes (Mücke) Daniel Juncadella / Vitaly Petrov
Gooix Mercedes AMG (HWA) Pascal Wehrlein
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?