Mercedes oznámi jezdecké rozložení mezi své týmy pro sezonu 2014. Prezentace proběhla v německé továrně značky, v Untertürkheimu.
"Opět jsme dali dohromady velmi silný tým, který tvoří skvělý mix zkušeností a mládí," řekl Toto Wolff, šéf sportovních aktivit u značky Mercedes. Navrátilec do DTM, Paul di Resta, bude jezdit v jednom týmu s Christianem Vietorisem. Do tabulky týmů budou sbírat body pod jménem Original-Teile/AMG Mercedes a o jejich auta se bude startat tovární HWA.
Druhý dvoučlenný tovární tým HWA vytvoří Gary Paffett s Robertem Wickensem. Jejich stáj bude v tabulce týmů vedena pod názvem EURONICS/GRIP Mercedes AMG. Novikou sezony je, že HWA přidává páté auto (něco podobného jsme viděli třeba v roce 2005, kdy s pátým autem jezdil Jamie Green). Bude v něm jezdit Pascal Wehrlein a ponese název Gooix Mercedes AMG.
V týmu Mücke zůstává Daniel Juncadella, kterého dopňuje nováček v DTM, Vitaly Petrov. Jezdci týmu Mücke pojedou pod názvem Petronas/AMG Mercedes. "V Paulu di Restovi a Gary Paffettovi máme dva mistry DTM.
V dalších pěti vozech se představí jezdci, kteří si v DTM nebo F1 již svoje jméno vybudovali a kteří patří mezi naše juniory. Jsem přesvědčen, že naše sestava ukáže letos fanouškům AMG Mercedesu velkou show," zakončil Wolff.
Original-Teile/AMG Mercedes (HWA) Christian Vietoris / Paul Di Resta
EURONICS/GRIP Mercedes AMG (HWA) Gary Paffett / Robert Wickens
Petronas/AMG Mercedes (Mücke) Daniel Juncadella / Vitaly Petrov
Gooix Mercedes AMG (HWA) Pascal Wehrlein
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.