Hungaroring: Mercedes srovnal s Audi skore

Vietoris, Christian
Vietoris, Christian, foto: dtm.de
iM2 3. dubna 2014 23:04
Sdílej:

HUNGARORING TEST - DEN IV.: Poslední den testů na maďarském okruhu Hungaroring přinesl další nejrychlejší čas pro tábor Mercedesu. Ten tak srovnal krok s Audi, které zajelo nejrychlejší časy úvodní dva dny.

Christian Vietoris získal poslední den ITR testů v  Maďarsku nejlepší čas. Stejně jako ve středu, i dnes ovládl Němec testy - jeho čas byl 1:37,620 min. Okruh měřící 4,381 kilometru zvládl ale rychleji ve středu, to byl jeho čas 1:37,461 min. Na trati bylo ve čtvrtek dvanáct jezdců. Miguel Molina v půli dne převzal auto od Edoarda Mortary. Ital ještě po skončení dopolední části držel nejrychlejší čas. Na konci dne ale jeho výkon stačil jen na 4. příčku, dostali se před něj kromě Vietorise i Farfus a nováček ve službách BMW Maxime Martin. Jediný, kdo se ještě dokázal dostat se svým časem pod 1:38 byl na pátém místě Mike Rockenfeller s Audi. Nejpilnějším jezdcem byl ve čtvrtek Mattias Ekström s Audi, který objel okruh 136 krát, což dává dohromady 595,8 kilometru. To ale ještě nic není oproti středečnímu výkonu Tima Glocka, který se 154 okruhy ujel dokonce 674,7 kilometru. Jezdec BMW také ujel nejvíc kol ze všech během celého maďarského testu (278). O okruh méně (277)  si za celé testování připsal Nico Müller s Audi a od Mercedesu má na svém kontě nejvíc kol Wickens (255). Další společný test bude od 14. do 17. dubna probíhat v Německu na Hockenheimu. Oficiální video z testu zde. Výsledky čtvrtého testu: 1. Christian Vietoris (HWA Mercedes); 1:37,620 min. 2. Augusto Farfus (RBM BMW); 1:37,640 min. 3. Maxime Martin (RMG BMW); 1:37,733 min. 4. Edoardo Mortara (Abt Audi); 1:37,806 min. 5. Mike Rockenfeller (Phoenix Audi) 1:37,842 min. 6. Daniel Juncadella (HWA Mercedes); 1:38,122 min. 7. Mattias Ekström (Abt Audi); 1:38,191 min. 8. Robert Wickens (HWA Mercedes); 1:38,252 min. 9. Miguel Molina (Abt Audi); 1:38,279 min. 10. Timo Glock (MTEK BMW); 1:38,289 min. 11. Jamie Green (Rosberg Audi); 1:38,455 min. 12. Martin Tomczyk (Schnitzer BMW) 1:38,933 min.
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?