Hungaroring: Mercedes srovnal s Audi skore

Vietoris, Christian
Vietoris, Christian, foto: dtm.de
iM2 3. dubna 2014 23:04
Sdílej:

HUNGARORING TEST - DEN IV.: Poslední den testů na maďarském okruhu Hungaroring přinesl další nejrychlejší čas pro tábor Mercedesu. Ten tak srovnal krok s Audi, které zajelo nejrychlejší časy úvodní dva dny.

Christian Vietoris získal poslední den ITR testů v  Maďarsku nejlepší čas. Stejně jako ve středu, i dnes ovládl Němec testy - jeho čas byl 1:37,620 min. Okruh měřící 4,381 kilometru zvládl ale rychleji ve středu, to byl jeho čas 1:37,461 min. Na trati bylo ve čtvrtek dvanáct jezdců. Miguel Molina v půli dne převzal auto od Edoarda Mortary. Ital ještě po skončení dopolední části držel nejrychlejší čas. Na konci dne ale jeho výkon stačil jen na 4. příčku, dostali se před něj kromě Vietorise i Farfus a nováček ve službách BMW Maxime Martin. Jediný, kdo se ještě dokázal dostat se svým časem pod 1:38 byl na pátém místě Mike Rockenfeller s Audi. Nejpilnějším jezdcem byl ve čtvrtek Mattias Ekström s Audi, který objel okruh 136 krát, což dává dohromady 595,8 kilometru. To ale ještě nic není oproti středečnímu výkonu Tima Glocka, který se 154 okruhy ujel dokonce 674,7 kilometru. Jezdec BMW také ujel nejvíc kol ze všech během celého maďarského testu (278). O okruh méně (277)  si za celé testování připsal Nico Müller s Audi a od Mercedesu má na svém kontě nejvíc kol Wickens (255). Další společný test bude od 14. do 17. dubna probíhat v Německu na Hockenheimu. Oficiální video z testu zde. Výsledky čtvrtého testu: 1. Christian Vietoris (HWA Mercedes); 1:37,620 min. 2. Augusto Farfus (RBM BMW); 1:37,640 min. 3. Maxime Martin (RMG BMW); 1:37,733 min. 4. Edoardo Mortara (Abt Audi); 1:37,806 min. 5. Mike Rockenfeller (Phoenix Audi) 1:37,842 min. 6. Daniel Juncadella (HWA Mercedes); 1:38,122 min. 7. Mattias Ekström (Abt Audi); 1:38,191 min. 8. Robert Wickens (HWA Mercedes); 1:38,252 min. 9. Miguel Molina (Abt Audi); 1:38,279 min. 10. Timo Glock (MTEK BMW); 1:38,289 min. 11. Jamie Green (Rosberg Audi); 1:38,455 min. 12. Martin Tomczyk (Schnitzer BMW) 1:38,933 min.
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.