Hungaroring: Mercedes srovnal s Audi skore

Vietoris, Christian
Vietoris, Christian, foto: dtm.de
iM2 3. dubna 2014 23:04
Sdílej:

HUNGARORING TEST - DEN IV.: Poslední den testů na maďarském okruhu Hungaroring přinesl další nejrychlejší čas pro tábor Mercedesu. Ten tak srovnal krok s Audi, které zajelo nejrychlejší časy úvodní dva dny.

Christian Vietoris získal poslední den ITR testů v  Maďarsku nejlepší čas. Stejně jako ve středu, i dnes ovládl Němec testy - jeho čas byl 1:37,620 min. Okruh měřící 4,381 kilometru zvládl ale rychleji ve středu, to byl jeho čas 1:37,461 min. Na trati bylo ve čtvrtek dvanáct jezdců. Miguel Molina v půli dne převzal auto od Edoarda Mortary. Ital ještě po skončení dopolední části držel nejrychlejší čas. Na konci dne ale jeho výkon stačil jen na 4. příčku, dostali se před něj kromě Vietorise i Farfus a nováček ve službách BMW Maxime Martin. Jediný, kdo se ještě dokázal dostat se svým časem pod 1:38 byl na pátém místě Mike Rockenfeller s Audi. Nejpilnějším jezdcem byl ve čtvrtek Mattias Ekström s Audi, který objel okruh 136 krát, což dává dohromady 595,8 kilometru. To ale ještě nic není oproti středečnímu výkonu Tima Glocka, který se 154 okruhy ujel dokonce 674,7 kilometru. Jezdec BMW také ujel nejvíc kol ze všech během celého maďarského testu (278). O okruh méně (277)  si za celé testování připsal Nico Müller s Audi a od Mercedesu má na svém kontě nejvíc kol Wickens (255). Další společný test bude od 14. do 17. dubna probíhat v Německu na Hockenheimu. Oficiální video z testu zde. Výsledky čtvrtého testu: 1. Christian Vietoris (HWA Mercedes); 1:37,620 min. 2. Augusto Farfus (RBM BMW); 1:37,640 min. 3. Maxime Martin (RMG BMW); 1:37,733 min. 4. Edoardo Mortara (Abt Audi); 1:37,806 min. 5. Mike Rockenfeller (Phoenix Audi) 1:37,842 min. 6. Daniel Juncadella (HWA Mercedes); 1:38,122 min. 7. Mattias Ekström (Abt Audi); 1:38,191 min. 8. Robert Wickens (HWA Mercedes); 1:38,252 min. 9. Miguel Molina (Abt Audi); 1:38,279 min. 10. Timo Glock (MTEK BMW); 1:38,289 min. 11. Jamie Green (Rosberg Audi); 1:38,455 min. 12. Martin Tomczyk (Schnitzer BMW) 1:38,933 min.
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.