Spengler: S příchodem Tomczyka se nic nezmění

Spengler, Bruno
Spengler, Bruno, foto: dtm.de
iM2 12. února 2014 00:29
Sdílej:

Jezdec týmu BMW Schnitzer, Bruno Spengler, se neobává souboje s Martinem Tomczykem v jednom týmu.

Mistr DTM z roku 2011, Martin Tomczyk, se pro letošní sezonu přidává do legendárního týmu bavorské automobilky, Schnitzer. Předešlé dva roky jezdil s rozporuplnými výsledky u týmu RMG - v roce 2012 obsadil v hodnocení jezdců 8. pozici,  v roce 2013 pak až 19. To Bruno Spengler v roce 2012, v prvním roce BMW po návratu do DTM, slavil titul. V jednom týmu se tedy scházejí dva šampioni DTM. Kanaďan však nehodlá na svém přístupu k závodění nic měnit. "Soustředím se jen na sebe. Nepotřebuju nic, co by na mě nijak tlačilo. Jsem velmi motivovaný a vždy se snažím dostat maximum z dostupné situace - z tréninku, ze závodního víkendu... Snažím se posunout tým i BMW Motorsport dopředu," říká Bruno pro TouringCarTimes. Podle něj nebude rozdíl v tom, jestli bude jeho kolegou Tomczyk nebo jím byl Dirk Werner. Podle něj jej Werner během společných let u Schnitzeru (2012 a 2013) tlačil až na limit. Pro rok 2014 se Dirk přesunul do sportovního programu BMW v USA. Bruno je na silné kolegy zvyklý od Mercedesu, zde s Paulem di Restou "Dirk je velmi dobrý jezdec. Vždy je velmi rychlý, takže bych určitě neřekl, že na mě netlačil. Byl velmi dobrým týmovým kolegou a skvělým člověkem. Takže určitě to nebylo tak, že bych se flákal. Největší tlak na sebe samého vyvíjím já. Takže opravdu nepotřebuji žádný tlak z vnějšku."
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.