Paffett kritizuje celý svůj tým i sebe

Paffett, Gary
Paffett, Gary, foto: dtm.de - HOCH ZWEI / Juergen Tap
iM2 4. února 2014 15:42
Sdílej:

Jezdci Mercedesu, Gary Paffettovi, stále ještě leží nepovednená sezona 2013 v žaludku. Nekritizuje však jen svůj tým, ale také sám sebe.

V roce 2005 se Brit stal mistrem DTM s týmem HWA, v roce 2012 mu titul unikl pouze těsně - o čtyři body měl tehdy více Bruno Spengler s novým BMW M3 DTM. Pak ale pro testovače stáje McLaren z F1 přišel těžký rok - v celkovém hodnocení byl až šestý, vyhrál pouze jediný závod na Lausitzringu a získal jen 69 bodů (o rok dříve to bylo 145), na vítěze mu tedy scházelo 73 bodů. Zpětně se Brit zlobí jednak sám na sebe a jednak na celý svůj tým. "Byla to těžká sezona, každý v našem týmu se musí zlepšit, všichni jsme dělali chyby," řekl Gary Paffett pro Autosport. "Bylo to překvapivé poté, co jsme měli v roce 2012 v podstatě fantastický rok a šampionát nám utekl jen o kousek. Pro rok 2013 nebyly žádné změny v pravidlech, ale první polovina sezony byla i přesto hodně těžká. A ve druhé polovině sezony nám na Audi scházely stále čtyři desetiny sekundy a museli jsme do toho dát vše, abychom vůbec dojeli na bodech." Vloni se Paffettovi v nových barvách moc nedařilo... 32letý jezdec ale ví, kde se musí zlepšit: "Audi během sezony přišlo s novinkami především na podvozku a zlepšili také křidélka usměrňující tok vzduchu. Díky tomu mělo větší přítlak než my, z toho pocházela jejich rychlost." Za nepovedenou sezonou ale nestojí pouze zlepšení Audi. "V některých závodech jsem se přimotal do několika incidentů, které nás stály hodně bodů. Kromě toho tým udělal několik hloupých strategických chyb a dalších věcí, které nám přinesly různé penalizace." "Celkově jsme měli poměrně špatný rok, proto se musíme zlepšit ve všech oblastech - včetně rychlosti auta. Musíme se ujistit, že se na 100% soustředíme a dáváme do toho to nejlepší, protože díky tomu jsme v roce 2013 hodně ztráceli."  
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.