Paffett kritizuje celý svůj tým i sebe

Paffett, Gary
Paffett, Gary, foto: dtm.de - HOCH ZWEI / Juergen Tap
iM2 4. února 2014 15:42
Sdílej:

Jezdci Mercedesu, Gary Paffettovi, stále ještě leží nepovednená sezona 2013 v žaludku. Nekritizuje však jen svůj tým, ale také sám sebe.

V roce 2005 se Brit stal mistrem DTM s týmem HWA, v roce 2012 mu titul unikl pouze těsně - o čtyři body měl tehdy více Bruno Spengler s novým BMW M3 DTM. Pak ale pro testovače stáje McLaren z F1 přišel těžký rok - v celkovém hodnocení byl až šestý, vyhrál pouze jediný závod na Lausitzringu a získal jen 69 bodů (o rok dříve to bylo 145), na vítěze mu tedy scházelo 73 bodů. Zpětně se Brit zlobí jednak sám na sebe a jednak na celý svůj tým. "Byla to těžká sezona, každý v našem týmu se musí zlepšit, všichni jsme dělali chyby," řekl Gary Paffett pro Autosport. "Bylo to překvapivé poté, co jsme měli v roce 2012 v podstatě fantastický rok a šampionát nám utekl jen o kousek. Pro rok 2013 nebyly žádné změny v pravidlech, ale první polovina sezony byla i přesto hodně těžká. A ve druhé polovině sezony nám na Audi scházely stále čtyři desetiny sekundy a museli jsme do toho dát vše, abychom vůbec dojeli na bodech." Vloni se Paffettovi v nových barvách moc nedařilo... 32letý jezdec ale ví, kde se musí zlepšit: "Audi během sezony přišlo s novinkami především na podvozku a zlepšili také křidélka usměrňující tok vzduchu. Díky tomu mělo větší přítlak než my, z toho pocházela jejich rychlost." Za nepovedenou sezonou ale nestojí pouze zlepšení Audi. "V některých závodech jsem se přimotal do několika incidentů, které nás stály hodně bodů. Kromě toho tým udělal několik hloupých strategických chyb a dalších věcí, které nám přinesly různé penalizace." "Celkově jsme měli poměrně špatný rok, proto se musíme zlepšit ve všech oblastech - včetně rychlosti auta. Musíme se ujistit, že se na 100% soustředíme a dáváme do toho to nejlepší, protože díky tomu jsme v roce 2013 hodně ztráceli."  
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.