Paffett kritizuje celý svůj tým i sebe

Paffett, Gary
Paffett, Gary, foto: dtm.de - HOCH ZWEI / Juergen Tap
iM2 4. února 2014 15:42
Sdílej:

Jezdci Mercedesu, Gary Paffettovi, stále ještě leží nepovednená sezona 2013 v žaludku. Nekritizuje však jen svůj tým, ale také sám sebe.

V roce 2005 se Brit stal mistrem DTM s týmem HWA, v roce 2012 mu titul unikl pouze těsně - o čtyři body měl tehdy více Bruno Spengler s novým BMW M3 DTM. Pak ale pro testovače stáje McLaren z F1 přišel těžký rok - v celkovém hodnocení byl až šestý, vyhrál pouze jediný závod na Lausitzringu a získal jen 69 bodů (o rok dříve to bylo 145), na vítěze mu tedy scházelo 73 bodů. Zpětně se Brit zlobí jednak sám na sebe a jednak na celý svůj tým. "Byla to těžká sezona, každý v našem týmu se musí zlepšit, všichni jsme dělali chyby," řekl Gary Paffett pro Autosport. "Bylo to překvapivé poté, co jsme měli v roce 2012 v podstatě fantastický rok a šampionát nám utekl jen o kousek. Pro rok 2013 nebyly žádné změny v pravidlech, ale první polovina sezony byla i přesto hodně těžká. A ve druhé polovině sezony nám na Audi scházely stále čtyři desetiny sekundy a museli jsme do toho dát vše, abychom vůbec dojeli na bodech." Vloni se Paffettovi v nových barvách moc nedařilo... 32letý jezdec ale ví, kde se musí zlepšit: "Audi během sezony přišlo s novinkami především na podvozku a zlepšili také křidélka usměrňující tok vzduchu. Díky tomu mělo větší přítlak než my, z toho pocházela jejich rychlost." Za nepovedenou sezonou ale nestojí pouze zlepšení Audi. "V některých závodech jsem se přimotal do několika incidentů, které nás stály hodně bodů. Kromě toho tým udělal několik hloupých strategických chyb a dalších věcí, které nám přinesly různé penalizace." "Celkově jsme měli poměrně špatný rok, proto se musíme zlepšit ve všech oblastech - včetně rychlosti auta. Musíme se ujistit, že se na 100% soustředíme a dáváme do toho to nejlepší, protože díky tomu jsme v roce 2013 hodně ztráceli."  
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?

Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?