Paffett: Tomczyk se Spenglerem prohraje

Paffett, Gary
Paffett, Gary, foto: dtm.de
iM2 28. ledna 2014 10:40
Sdílej:

Gary Paffett se vyjádřil k týmovému duelu u Schitzeru. Mistr DTM z roku 2005 poukázal na silné i slabé stránky obou mistrů DTM v barvách BMW. Podle něj však bude mít nakonec navrch jeho bývalý týmový kolega, Bruno Spenger.

V týmu Schnitzer se setkávají dvě velká jména DTM. Zatímco Bruno Spengler, mistr DTM z roku 2012, pokračuje v týmu pod vedením Charlyeho Lamma, Martin Tomczyk, mistr DTM z roku 2011, bude v týmu nováček. Podle Garyho Paffetta, kterého čeká 11. sezona v barvách Mercedesu, bude mít navrch Spengler. "Myslím, že Bruno je rychlejší než Martin. Proto myslím, že jej porazí," řekl Brit serveru 'TouringCarTimes'. "Je jasné, že se mohu mýlit v mé prognóze. Když se Bruno dostane do čela, tak jezdí velmi dobře, je schopný všem ujet. To je jeho silná stránka, v kvalifikacích si vede dobře a je také velmi silný, když se dostane do čela. Jeho jedinou slabinou je jízda uprostřed pole. Čas od času se tam připlete do kolize." Paffett v roce 2012 bojoval o titul právě se Spenglerem. Po posledním závodu Kanaďanovi v tabulce jezdců podlehl. "V roce 2012 jsme spolu pořád bojovali na čele, takže nebyly jeho slabiny vůbec vidět. Ale vloni kolem půlky roku nebyla výkonnost jeho auta moc dobrá. Tehdy se připletl do několika kolizí, takže to musí být jeho slabá stránka." Paffett zná Spenglera z působení u týmu Mercedes, v roce 2012 s ním prohrál boj o titul Tomczyk má víkendy, kdy je se svojí formou k nezastavení: "Martin má víkendy, kdy je neporazitelný. Také je silný, vzláště když bojuje proti jednomu jezdci. Obvykle ze souboje vzejde jako vítěz a na konci má převahu." Ale po dvou slabých letech u BMW potřebuje Němec prokázat, že na to stále má: "Martin se obecně dostal do dobré pozice, bude mít k dispozici stejný materiál jako Bruno. Teď ale musí prokázat výsledky." Jak moc Tomczyka brzdil tým RMG se ukáže i díky tomu, že jeho místo zaujal Marco Wittmann, který vloni vynikal svoji čistou rychlostí: "Do týmu RMG míří Marco, takže pokud i on bude mít problémy, bude jasné, že tým RMG nepodává dobré výkony.
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.