Paffett: Tomczyk se Spenglerem prohraje

Paffett, Gary
Paffett, Gary, foto: dtm.de
iM2 28. ledna 2014 10:40
Sdílej:

Gary Paffett se vyjádřil k týmovému duelu u Schitzeru. Mistr DTM z roku 2005 poukázal na silné i slabé stránky obou mistrů DTM v barvách BMW. Podle něj však bude mít nakonec navrch jeho bývalý týmový kolega, Bruno Spenger.

V týmu Schnitzer se setkávají dvě velká jména DTM. Zatímco Bruno Spengler, mistr DTM z roku 2012, pokračuje v týmu pod vedením Charlyeho Lamma, Martin Tomczyk, mistr DTM z roku 2011, bude v týmu nováček. Podle Garyho Paffetta, kterého čeká 11. sezona v barvách Mercedesu, bude mít navrch Spengler. "Myslím, že Bruno je rychlejší než Martin. Proto myslím, že jej porazí," řekl Brit serveru 'TouringCarTimes'. "Je jasné, že se mohu mýlit v mé prognóze. Když se Bruno dostane do čela, tak jezdí velmi dobře, je schopný všem ujet. To je jeho silná stránka, v kvalifikacích si vede dobře a je také velmi silný, když se dostane do čela. Jeho jedinou slabinou je jízda uprostřed pole. Čas od času se tam připlete do kolize." Paffett v roce 2012 bojoval o titul právě se Spenglerem. Po posledním závodu Kanaďanovi v tabulce jezdců podlehl. "V roce 2012 jsme spolu pořád bojovali na čele, takže nebyly jeho slabiny vůbec vidět. Ale vloni kolem půlky roku nebyla výkonnost jeho auta moc dobrá. Tehdy se připletl do několika kolizí, takže to musí být jeho slabá stránka." Paffett zná Spenglera z působení u týmu Mercedes, v roce 2012 s ním prohrál boj o titul Tomczyk má víkendy, kdy je se svojí formou k nezastavení: "Martin má víkendy, kdy je neporazitelný. Také je silný, vzláště když bojuje proti jednomu jezdci. Obvykle ze souboje vzejde jako vítěz a na konci má převahu." Ale po dvou slabých letech u BMW potřebuje Němec prokázat, že na to stále má: "Martin se obecně dostal do dobré pozice, bude mít k dispozici stejný materiál jako Bruno. Teď ale musí prokázat výsledky." Jak moc Tomczyka brzdil tým RMG se ukáže i díky tomu, že jeho místo zaujal Marco Wittmann, který vloni vynikal svoji čistou rychlostí: "Do týmu RMG míří Marco, takže pokud i on bude mít problémy, bude jasné, že tým RMG nepodává dobré výkony.
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.