Vietoris: Mohl jsem vyhrát alespoň 2 závody

Vietoris, Christian
Vietoris, Christian, foto: dtm.de - HOCH ZWEI / Juergen Tap
iM2 4. listopadu 2013 12:51
Sdílej:

Jezdec Mercedesu, Christian Vietoris, věří, že měl na to, aby vyhrál alespoň 2 závody v letošní sezoně. Pro mladíka to byla druhá sezona v továrním týmu HWA a zakončil ji jako nejlépe postavený jezdec Mercedesu v tabulce. Bohůžel to znamenalo až 4. místo

Zajímavostí je, že Christian Vietoris byl sice v konečném účtování nejlepším jezdcem Mercedesu, avšak vítězství narozdíl od svých kolegů Garyho Paffetta a Roberta Wickense nezískal. Jeho nejlepším výsledkem sezony je zisk čtyř 2. míst, na Lausitzringu ještě získal pole-position. Vietoris je sice zklamán, že se mu nepovedlo vyhrát ani jeden závod, avšak na druhou stranu ho těší, že splnil svůj cíl pro tuto sezonu. Ten zněl být v TOP5 konečné klasifikace. "Myslím, že jsme měli na to, abychom vyhráli minimálně 2 závody. Dokonce snad můžeme mluvit až o 3 nebo 4, rychlost jsme měli. Proto jsem trošku zklamaný, bohůžel se nám nepovedlo vyhrát. Ale konečná tabulka prozrazuje, že všechno zas tak zlé nebylo. Byl jsem nejlépe postaveným jezdcem Mercedesu a navíc zisk 4. místa dokazuje, jaká byla naše skutečná výkonnost. Za mě mohu říct, že jsem spokojen. Se svoji výkonnosti jsem spokojen a sezona nedopadla špatně." V roce 2014 chce využít Němec poznatků ze silného roku 2013 a být ještě lepší: "Zvládli jsme práci na vyšší úrovni a to je skvělý základ pro další sezonu. Teď je důležité pracovat tvrdě i během zimy. Příští rok se musíme vrátit se silným autem a být konkurenceschopní po celou sezonu. V roce 2014 si mohu nastavit ještě vyšší cíle."
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?