Audi obvinění BMW odmítá

Tambay, Adrien
Tambay, Adrien, foto: dtm.de - HOCH ZWEI / Juergen Tap
iM2 19. srpna 2013 18:26
Sdílej:

Šéf Audi pro DTM, Dieter Gass, odmítá názor, že se Audi úmyslně snaží ničit závody Brunu Spenglerovi z týmu BMW. Ten je/byl schodou okolností největším rivalem Rockenfellera v boji o titul. Pak se ale jelo v Rusku a na Nürburgringu a situace vypadá jinak...

Jak v Moskvě tak na Nürburgringu měl Bruno Spengler nehody s jezdci na Audi RS5 DTM a v obou případech závod dokončil mimo bodované příčky. V důsledku se mistr DTM z roku 2012 propadl z 2. příčky až na 4. a na vedoucího Mika Rockenfellera ztrácí tři závody před koncem 39 bodů. BMW sice nikoho z Audi nebo značku z Ingolstadtu samotnou přímo neobvinilo, nicméně po závodu v Německu se zástupci BMW vyjadřovali ve smyslu, že se cítí být poškozeni jednáním jezdců Audi na trati. Spengler podle svých slov "dojel s půlkou vozu". Šéf Audi pro DTM, Dieter Gass, odmítl, že se Audi úmyslně snaží pomoci Rockenfellerovi v boji o titul 'odstraňováním' Spenglera. "Myslím, že bylo zřejmé, že jezdi Audi bojovali se všemi. Máme své závodní jezdce, kteří jsou placeni za to, aby závodili nikoliv aby se svých pozic [v důsledků kontaktů] zbavovali. Dnes [v neděli] jste mohli vidět, že bojovali velmi tvrdě ale fair se všemi Bruna nevyjímaje. Nemyslím si, že bych viděl jakýkoliv nefér manévr. Viděl jsem, co se stalo mezi Adrienem a Brunem, ale abych byl upřímný, necítím se dobře, když vidím podobné incidenty. Molina kolidoval v Moskvě se Spenglerem, avšak podle Audi se nejedná o úmysl Už po Moskvě jsem říkal, že si nepřeji vidět, aby někdo vyřadil jakéhokoliv uchazeče o titul ze závodu. A to se také nestalo. Na trati se vždy bojuje. Nemyslím si, že souboj s Brunem byl tvrdší, než kterýkoliv jiný souboj, ve kterém se dnes jezdci Audi ocitli."
Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?