Úřadující mistr DTM, Bruno Spengler, prohlásil, že jej nula z Ruska nijak nevyvádí z míry. Jen připomeňme, že Kanaďan musel ze závodu odstoupit, poté co kolidoval s Miguelem Molinou s Audi.
Dvojice se dostala do kontaktu v zatáčce číslo 1 hned zkraje závodu. Na incident se pochopitelně vyrojila spousta názorů, někteří tvrdí, že Spengler Molinu zavřel a ten nemohl nehodě zabránit, podle dalších se měl Španěl ze souboje stáhnout, protože bylo jasné, že v zatáčce nebude dostatek místa.
Každopádně pro Molinu znamenal a kolize konec veškerých nadějí a svůj vůz RS5 DTM musel pro poškození v důsledku kolize odstavit, Spengler mohl s M3 DTM pokračovat, avšak i ho trápilo poškozené auto a dojel do cíle na 19 místě.
„Už ve druhém kole do mě Miguel Molina narazil a roztočil mě do hodin. Pochopitelně že jsem tím nebyl nadšený. Zničilo to moje auto a udělalo ho neřiditelným. Kvůli nehodě jsem na této trati nemohl jet tak, jak bych mohl,“ lituje šance šampion.
Spengler vidí vinu jasně na bedrech Moliny
Před startem závodu ztrácel Spengler na vedoucího Rockenfellera 2 body, po ruském víkendu je odstup už citelných 27 bodů, protože jezdec Audi dokonale využil zaváhání soupeře od BMW a zvítězil. Myslí si Kanaďan z francouzské části země, že může tento závod rozhodnout v boji o titul (do konce zbývají 4 závody: „Nemyslím si, ještě zbývá dost závodu a může se stát cokoliv.“Třetí v šampionátu je Gary Paffett, ten ztrácí dalších 10 bodů na Spenglera.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?