Úřadující mistr DTM, Bruno Spengler, prohlásil, že jej nula z Ruska nijak nevyvádí z míry. Jen připomeňme, že Kanaďan musel ze závodu odstoupit, poté co kolidoval s Miguelem Molinou s Audi.
Dvojice se dostala do kontaktu v zatáčce číslo 1 hned zkraje závodu. Na incident se pochopitelně vyrojila spousta názorů, někteří tvrdí, že Spengler Molinu zavřel a ten nemohl nehodě zabránit, podle dalších se měl Španěl ze souboje stáhnout, protože bylo jasné, že v zatáčce nebude dostatek místa.
Každopádně pro Molinu znamenal a kolize konec veškerých nadějí a svůj vůz RS5 DTM musel pro poškození v důsledku kolize odstavit, Spengler mohl s M3 DTM pokračovat, avšak i ho trápilo poškozené auto a dojel do cíle na 19 místě.
„Už ve druhém kole do mě Miguel Molina narazil a roztočil mě do hodin. Pochopitelně že jsem tím nebyl nadšený. Zničilo to moje auto a udělalo ho neřiditelným. Kvůli nehodě jsem na této trati nemohl jet tak, jak bych mohl,“ lituje šance šampion.
Spengler vidí vinu jasně na bedrech Moliny
Před startem závodu ztrácel Spengler na vedoucího Rockenfellera 2 body, po ruském víkendu je odstup už citelných 27 bodů, protože jezdec Audi dokonale využil zaváhání soupeře od BMW a zvítězil. Myslí si Kanaďan z francouzské části země, že může tento závod rozhodnout v boji o titul (do konce zbývají 4 závody: „Nemyslím si, ještě zbývá dost závodu a může se stát cokoliv.“Třetí v šampionátu je Gary Paffett, ten ztrácí dalších 10 bodů na Spenglera.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?