Úřadující mistr DTM, Bruno Spengler, prohlásil, že jej nula z Ruska nijak nevyvádí z míry. Jen připomeňme, že Kanaďan musel ze závodu odstoupit, poté co kolidoval s Miguelem Molinou s Audi.
Dvojice se dostala do kontaktu v zatáčce číslo 1 hned zkraje závodu. Na incident se pochopitelně vyrojila spousta názorů, někteří tvrdí, že Spengler Molinu zavřel a ten nemohl nehodě zabránit, podle dalších se měl Španěl ze souboje stáhnout, protože bylo jasné, že v zatáčce nebude dostatek místa.
Každopádně pro Molinu znamenal a kolize konec veškerých nadějí a svůj vůz RS5 DTM musel pro poškození v důsledku kolize odstavit, Spengler mohl s M3 DTM pokračovat, avšak i ho trápilo poškozené auto a dojel do cíle na 19 místě.
„Už ve druhém kole do mě Miguel Molina narazil a roztočil mě do hodin. Pochopitelně že jsem tím nebyl nadšený. Zničilo to moje auto a udělalo ho neřiditelným. Kvůli nehodě jsem na této trati nemohl jet tak, jak bych mohl,“ lituje šance šampion.
Spengler vidí vinu jasně na bedrech Moliny
Před startem závodu ztrácel Spengler na vedoucího Rockenfellera 2 body, po ruském víkendu je odstup už citelných 27 bodů, protože jezdec Audi dokonale využil zaváhání soupeře od BMW a zvítězil. Myslí si Kanaďan z francouzské části země, že může tento závod rozhodnout v boji o titul (do konce zbývají 4 závody: „Nemyslím si, ještě zbývá dost závodu a může se stát cokoliv.“Třetí v šampionátu je Gary Paffett, ten ztrácí dalších 10 bodů na Spenglera.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?