Martin Tomczyk cítí, že si z loňského závodu na Norisringu odnesl lekci, která mu může třeba už letos pomoci.
Jen pro připomenutí, Martin Tomczyk vedl vloni po většinu závodu, ale v posledním kole jej o vedení obral tehdy ještě za Mercedes startující Jamie Green. Předjížděcí manévr se navíc Britovi, který tím získal svoje 4 vítězství na této specifické trati, povedl dokonce až v poslední zatáčce. V cíli měl náskok 0,6s!
Tomczyk připustil, že jej loňský výsledek hodně zklamal – není se čemu divit, nejenže ztratil svoje „domácí“ vítězství, ale také promarnil šanci vyhrát pro BMW nedaleko od Mnichova. Jezdec ale před letošním závodem říká, že mu to alespoň dodává extra motivaci pro letošní rok.
„Pokud se týká loňského roku, pochopitelně to nebylo nic příjemného být předjet v poslední zatáčce, to teda rozhodně ne. Jenže prohry jsou stejnou součástí motorsportu jako výhry. Z loňského závodu jsem si odnesl lekci, ze které jsem se poučil,“ říká pilot týmu RMG.
Tomczyk dále serveru TouringCarTimes prozradil, že jeho série špatných výsledků, která začala vloni v srpnu a během níž nezískal ani jeden bod, je odlišná od té, kterou zažil v roce 2005. Tehdy nedokázal bodovat v 7 z 10 závodů sezony.
V roce 2011 získal Martin titul, od poloviny loňské se ale trápí
„Tohle je nejdelší úsek, kdy vycházím bodově naprázdno. Něco podobného jsem zažil i v roce 2005. Od té doby se mi ale povedlo stát se šampionem DTM a momentálně jsem v jiné situaci – mám více zkušeností a jiná očekávání.
Na Lausitzringu jsme měli rychlost, bohužel jsme zatím letos neměli potřebné štěstí k tomu, aby se nám podařilo potenciál vozu přetavit v bodovaný výsledek. Je frustrující vidět, čeho všeho by člověk mohl dosáhnout, kdyby neměl takovou smůlu – navíc nezaviněnou vlastními chybami.“
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.