Jezdec týmu RMG, Martin Tomczyk, prozradil Autosportu, že už zoufale potřebuje zabodovat a opět začít vyhrávat závody.
Tomczyk, který s Audi v roce 2011 vyhrál v DTM titul, pro rok 2012 přestoupil k BMW a v polovině loňské sezony byl pouhé 4 body za pozdějším mistrem, Brunem Spenglerem. Od loňského srpnového závodu na Nürburgringu však nezískal ani bod.
"Určitě je to zoufalé. V roce 2005 jsem na tom byl také hodně špatně, ale moje cíle jsou teď jiné, snažím se vyhrávat závody a šampionáty. Poté, co loňský rok skončil, tak jsem si přes zimu věřil, že už je to za mnou a že se startuje od nuly a bude to OK. Ale teď to pokračuje pořád dál," říká Martin Tomczyk.
Rok 2013 pro 31 letého Němce nezačal o mnoho lépe, když byl často zapleten do různých závodních incidentů. Na květnovém závodu v Brands Hatch byl navíc penalizován po zisku pole position kvůli podváze jeho vozu. Během závodu se probíjel polem, ale nakonec kolidoval s Robertem Merhim, kvůli čemuž byl hodně naštvaný (více zde a reakce Merhiho zde). Jeho trápení pokračovalo i na německém Lausitzringu, kde se kvůli poškozenému spliteru kvalifikoval až na 22. místě a v závodě kolidoval se svým kolegou z týmu RGM, Andym Priaulxem. Nakonec dojel 19.
Martin, který je v DTM již 12 sezon, však věří, že se vše v dobré obrátí: "To je ta stinná stránka motorsportu. Nikdy nevíte, kdy se věci zastaví a dovolí vám znova si užívat závodění. Tak to momentálně je a nevypadá to, že by zde bylo něco, co bych s tím mohl udělat. Musím s tím prostě žít a snažit se udělat vše nejlépe, jak jen budu moci."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.