Jezdec týmu Mercedes, Christian Vietoris, věří, že má Mercedes po zbytek sezony slibnou pozici v boji o šampionát. Optimismus na tvářích lidí z Mercedesu budí výsledek z Lausitzringu (Mercedesy obsadily 1. a 3. místo).
Jezdec týmu HWA, Christian Vietoris, získal v sobotu na Lausitzringu pole position, v závodu se sice přes něj dostal nejen kolega Paffett ale i Mike Rockenfeller s Audi. Mladý Němec nicméně získal druhé třetí místo v letošní sezoně. Podle jeho slov má Mercedes na to, aby podobné výsledky předváděl i ve zbytku sezony.
"Pět jezdců s vozy Mercedes bylo na bodech, to definitivně ukazuje, jaký pokrok jsme učinili. Tento výsledek nás naplňuje optimismem pro budoucnost," říká Christian, který sice stále čeká na svoje první vítězství v DTM, nicméně stabilně dobré výsledky ho drží v dobré pozici pro šampionát.
"Pochopitelně, když stojíte na pole positon, tak chcete vyhrát. Musíme si však uchovat v paměti pohled na stupně vítězů a z tohoto pohledu jsem s víkendem spokojen.
Moje první pole position v DTM bylo skvělou zkušeností a i na Lausitzringu se mi povedlo získat hodně bodů. Letos jsem se na podium dostal již podruhé a v šampionátu jsem čtvrtý," vrací se k poslednímu závodu 24 letý jezdec.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?