Jezdec týmu Mercedes, Christian Vietoris, věří, že má Mercedes po zbytek sezony slibnou pozici v boji o šampionát. Optimismus na tvářích lidí z Mercedesu budí výsledek z Lausitzringu (Mercedesy obsadily 1. a 3. místo).
Jezdec týmu HWA, Christian Vietoris, získal v sobotu na Lausitzringu pole position, v závodu se sice přes něj dostal nejen kolega Paffett ale i Mike Rockenfeller s Audi. Mladý Němec nicméně získal druhé třetí místo v letošní sezoně. Podle jeho slov má Mercedes na to, aby podobné výsledky předváděl i ve zbytku sezony.
"Pět jezdců s vozy Mercedes bylo na bodech, to definitivně ukazuje, jaký pokrok jsme učinili. Tento výsledek nás naplňuje optimismem pro budoucnost," říká Christian, který sice stále čeká na svoje první vítězství v DTM, nicméně stabilně dobré výsledky ho drží v dobré pozici pro šampionát.
"Pochopitelně, když stojíte na pole positon, tak chcete vyhrát. Musíme si však uchovat v paměti pohled na stupně vítězů a z tohoto pohledu jsem s víkendem spokojen.
Moje první pole position v DTM bylo skvělou zkušeností a i na Lausitzringu se mi povedlo získat hodně bodů. Letos jsem se na podium dostal již podruhé a v šampionátu jsem čtvrtý," vrací se k poslednímu závodu 24 letý jezdec.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?