Gary Paffett připustil, že byl překvapen penalizací, kterou obdržel za souboj s Martinem Tomczykem během nedělního závodu v rakouském Spielbergu.
Jezdec Mercedesu se opět dostal do křížku s traťovými komisaři po nedělním souboji s Martinem Tomczykem. Brit vyvezl Němce až za obrubník při vzájemném souboj v zatáčce číslo 3. Nicméně přitom nepřivodil žádné poškození na M3 DTM týmu RMG BMW a Tomczyk byl schopen pokračovat.
Přesto dostal jezdec Mercedesu penalizaci, o které se podle jeho slov dalo diskutovat. Penalizace pro Paffetta se jeví jako ještě přísnější ve světle souboje mezi Mortarou a Wittmannem. Mladý Němec přitom do Audi RS5 DTM hodně praštil. Ke kontaktu mezi BMW a Audi došlo po poslední zastávce Audi, kdy chtěl Mortara získat druhé místo. Ital byl nucen zastavit na konci kola ještě jednou a loňský vítěz z Rakouska tak dojel až na 15. místě, po startu ze 3.
"Dostal jsem penalizaci za předjížděcí manévr na Tomczyka - to je sporné. Dostal jsem penalizaci 2 vteřin během první zastávky, které mě ale stály zhruba 5 vteřin. Když uvážím, jak závodí někteří další jezdci, tak mě překvapuje, že jsem penalizaci dostal zrovna já," diví se vicemistr DTM.
Podle Brita bylo možné dosáhnout na 6. místo, nebýt zmíněné penalizace 2 vteřin během první zastávky. "Na pneumatikách prime jsme jezdili lepší časy na jak na pneumatikách option. Jenže těch 5 vteřin, co jsme ztratili, nás stálo opravdu hodně.
Měli jsme potenciál na to, být 6. Tento víkend jsme měli v kvalifikaci k dispozici lepší vůz, v závodu byla naše rychlost také dobrá a udělali jsme obecně pár věcí dobře. V porovnání s jezdci na špici se moje rychlost jevila jako dobrá. Rychlost na pneumatikách prime (tvrdší směs) byla výborná." Paffett je momentálně v šampionátu na 6. místě společně s Wernerem. Na svém kontě má 22 bodů.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?