Gary Paffett připustil, že byl překvapen penalizací, kterou obdržel za souboj s Martinem Tomczykem během nedělního závodu v rakouském Spielbergu.
Jezdec Mercedesu se opět dostal do křížku s traťovými komisaři po nedělním souboji s Martinem Tomczykem. Brit vyvezl Němce až za obrubník při vzájemném souboj v zatáčce číslo 3. Nicméně přitom nepřivodil žádné poškození na M3 DTM týmu RMG BMW a Tomczyk byl schopen pokračovat.
Přesto dostal jezdec Mercedesu penalizaci, o které se podle jeho slov dalo diskutovat. Penalizace pro Paffetta se jeví jako ještě přísnější ve světle souboje mezi Mortarou a Wittmannem. Mladý Němec přitom do Audi RS5 DTM hodně praštil. Ke kontaktu mezi BMW a Audi došlo po poslední zastávce Audi, kdy chtěl Mortara získat druhé místo. Ital byl nucen zastavit na konci kola ještě jednou a loňský vítěz z Rakouska tak dojel až na 15. místě, po startu ze 3.
"Dostal jsem penalizaci za předjížděcí manévr na Tomczyka - to je sporné. Dostal jsem penalizaci 2 vteřin během první zastávky, které mě ale stály zhruba 5 vteřin. Když uvážím, jak závodí někteří další jezdci, tak mě překvapuje, že jsem penalizaci dostal zrovna já," diví se vicemistr DTM.
Podle Brita bylo možné dosáhnout na 6. místo, nebýt zmíněné penalizace 2 vteřin během první zastávky. "Na pneumatikách prime jsme jezdili lepší časy na jak na pneumatikách option. Jenže těch 5 vteřin, co jsme ztratili, nás stálo opravdu hodně.
Měli jsme potenciál na to, být 6. Tento víkend jsme měli v kvalifikaci k dispozici lepší vůz, v závodu byla naše rychlost také dobrá a udělali jsme obecně pár věcí dobře. V porovnání s jezdci na špici se moje rychlost jevila jako dobrá. Rychlost na pneumatikách prime (tvrdší směs) byla výborná." Paffett je momentálně v šampionátu na 6. místě společně s Wernerem. Na svém kontě má 22 bodů.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?