Bruno Spengler dojel ve Velké Británii jako druhý a se svým vystoupením byl velmi spokojený. V celkovém hodnocení je momentálně Kanaďan také na místě druhém.
Bruno Spengler na Brands Hatch zachránil pro BMW závod. Nejlepším jezdcem BMW se během víkendu jevil být Augusto Farfus, jenže toho vyřadily technické problémy, a tak se letos poprvé na podium postavil obhájce titulu. "Pro nás to byl skvělý den, získali jsme dobré body. Auto bylo v neděli velmi dobré. Na konci stintu jsem mohl tlačit. Tým odvedl skvělou práci. Jsem moc rád, že jsme se dostali na podium."
Bruno by sice šéfovi týmu Schnitzer Charlymu Lammovi rád 'dovezl' vítězství, nicméně musel uznat, že Mike Rockenfeller byl až moc rychlý: "V sobotu v kvalifikaci to moc dobře nešlo, proto jsem za neděli rád. Druhé místo není špatné a myslím, že i tým je za tento výsledek rád. Bylo těžké získat něco víc. Rychlost Rockenfellera byla hodně dobrá a zvláště na začátku stintů jsem s ním nebyl schopný držet krok. Na konci jsem byl však vždy o něco rychlejší."
Úřadující šampion však zdůraznil, že okruh na jihu Anglie vždy představuje velkou výzvu. Díky své malé vzdálenosti je na trati často provoz a důležité je optimální načasování zastávek. Během závodu jsme také mohli vidět skvělý duel dvou šampionů - Spengler vs. Paffett, nakonec převahu získal Bruno: "Měl sice pneumatiky Option, ale nenašel žádné místo k předjetí."
Jednou dokonce oba vozy kolidovaly, naštěstí bez následků: "Podle mě bylo vše v pořádku. Lehce do mě zezadu vpravo narazil, ale naštěstí se nic nepoškodilo." Paffetta ze třetího místa srazila penalizace, nad kterou i Spengler kroutí hlavou: "Dalo se to jen těžko zvládnout. Já jsem pod žlutými vlajkami zvolnil až moc, protože jsem se bál, že jsem moc rychlý."
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?