Spengler po kolizi s Paffettem: Vše bylo OK

Spengler, Bruno
Spengler, Bruno, foto: dtm.de - HOCH ZWEI / Juergen Tap
iM2 22. května 2013 19:30
Sdílej:

Bruno Spengler dojel ve Velké Británii jako druhý a se svým vystoupením byl velmi spokojený. V celkovém hodnocení je momentálně Kanaďan také na místě druhém.

Bruno Spengler na Brands Hatch zachránil pro BMW závod. Nejlepším jezdcem BMW se během víkendu jevil být Augusto Farfus, jenže toho vyřadily technické problémy, a tak se letos poprvé na podium postavil obhájce titulu. "Pro nás to byl skvělý den, získali jsme dobré body. Auto bylo v neděli velmi dobré. Na konci stintu jsem mohl tlačit. Tým odvedl skvělou práci. Jsem moc rád, že jsme se dostali na podium."

Bruno by sice šéfovi týmu Schnitzer Charlymu Lammovi rád 'dovezl' vítězství, nicméně musel uznat, že Mike Rockenfeller byl až moc rychlý: "V sobotu v kvalifikaci to moc dobře nešlo, proto jsem za neděli rád. Druhé místo není špatné a myslím, že i tým je za tento výsledek rád. Bylo těžké získat něco víc. Rychlost Rockenfellera byla hodně dobrá a zvláště na začátku stintů jsem s ním nebyl schopný držet krok. Na konci jsem byl však vždy o něco rychlejší."

Úřadující šampion však zdůraznil, že okruh na jihu Anglie vždy představuje velkou výzvu. Díky své malé vzdálenosti je na trati často provoz a důležité je optimální načasování zastávek. Během závodu jsme také mohli vidět skvělý duel dvou šampionů - Spengler vs. Paffett, nakonec převahu získal Bruno: "Měl sice pneumatiky Option, ale nenašel žádné místo k předjetí."

Jednou dokonce oba vozy kolidovaly, naštěstí bez následků: "Podle mě bylo vše v pořádku. Lehce do mě zezadu vpravo narazil, ale naštěstí se nic nepoškodilo." Paffetta ze třetího místa srazila penalizace, nad kterou i Spengler kroutí hlavou: "Dalo se to jen těžko zvládnout. Já jsem pod žlutými vlajkami zvolnil až moc, protože jsem se bál, že jsem moc rychlý."

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.