Bruno Spengler dojel ve Velké Británii jako druhý a se svým vystoupením byl velmi spokojený. V celkovém hodnocení je momentálně Kanaďan také na místě druhém.
Bruno Spengler na Brands Hatch zachránil pro BMW závod. Nejlepším jezdcem BMW se během víkendu jevil být Augusto Farfus, jenže toho vyřadily technické problémy, a tak se letos poprvé na podium postavil obhájce titulu. "Pro nás to byl skvělý den, získali jsme dobré body. Auto bylo v neděli velmi dobré. Na konci stintu jsem mohl tlačit. Tým odvedl skvělou práci. Jsem moc rád, že jsme se dostali na podium."
Bruno by sice šéfovi týmu Schnitzer Charlymu Lammovi rád 'dovezl' vítězství, nicméně musel uznat, že Mike Rockenfeller byl až moc rychlý: "V sobotu v kvalifikaci to moc dobře nešlo, proto jsem za neděli rád. Druhé místo není špatné a myslím, že i tým je za tento výsledek rád. Bylo těžké získat něco víc. Rychlost Rockenfellera byla hodně dobrá a zvláště na začátku stintů jsem s ním nebyl schopný držet krok. Na konci jsem byl však vždy o něco rychlejší."
Úřadující šampion však zdůraznil, že okruh na jihu Anglie vždy představuje velkou výzvu. Díky své malé vzdálenosti je na trati často provoz a důležité je optimální načasování zastávek. Během závodu jsme také mohli vidět skvělý duel dvou šampionů - Spengler vs. Paffett, nakonec převahu získal Bruno: "Měl sice pneumatiky Option, ale nenašel žádné místo k předjetí."
Jednou dokonce oba vozy kolidovaly, naštěstí bez následků: "Podle mě bylo vše v pořádku. Lehce do mě zezadu vpravo narazil, ale naštěstí se nic nepoškodilo." Paffetta ze třetího místa srazila penalizace, nad kterou i Spengler kroutí hlavou: "Dalo se to jen těžko zvládnout. Já jsem pod žlutými vlajkami zvolnil až moc, protože jsem se bál, že jsem moc rychlý."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?