Mattias Ekström připustil, že si není jistý tím, kde v hierarchii týmů pro letošní sezonu DTM stojí jeho tovární Abt Sportsline.
Švéd jezdí v továrním týmu, který sídlí v Kemptenu, již od svého vstupu do DTM v roce 2001. Tituly v DTM získal Mattias Ekström v letech 2005 a 2007, jsou tedy již poněkud 'vousaté'. Jenže od té doby se jaksi nemůže prosadit, 'vrcholem' byla sezona 2012, ve které nevyhrál ani jediný závod.
V prvních dvou závodech sezony opět vozy v barvách Red Bullu na trati bojovaly s rychlostí. Ekström má letos u svého jména zatím pouze 6 bodů, které získal na Brands Hatch. Kolega Jamie Green je na tom ještě hůř, v zimě změnil Mercedes za Audi, ale od té doby se na body ještě nedostal.
"To je dobrá otázka, jestli je Abt Sportsline nejlepším týmem Audi. Pokud se podíváme na tento závod, tak určitě nebyl," řekl jezdec serveru 'touringcartimes.com' po nedělním závodu ve Velké Británii. "Mike [Rockenfeller] dokázal, že to jde [vyhrát]. Takže je to jen na nás, abychom to také dokázali. Vše, co mohu říct, je, že tým Phoenix odvádí skvělou práci."
Určitě není bez zajímavosti, že během víkendu v Británii se podle zpráv z Německa vydal tým Phoenix (sestava - Rockenfeller/Molina) jinou cestou v nastavení RS5 DTM než zbylé dva týmy Audi - Rosberg (Mortara/Albuquerque) a Abt Sportsline (Ekström/Green a Scheider/Tambay). Zdá se, že je to, soudě podle vítězství Rockenfellera, správná cesta...
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?