Mattias Ekström připustil, že si není jistý tím, kde v hierarchii týmů pro letošní sezonu DTM stojí jeho tovární Abt Sportsline.
Švéd jezdí v továrním týmu, který sídlí v Kemptenu, již od svého vstupu do DTM v roce 2001. Tituly v DTM získal Mattias Ekström v letech 2005 a 2007, jsou tedy již poněkud 'vousaté'. Jenže od té doby se jaksi nemůže prosadit, 'vrcholem' byla sezona 2012, ve které nevyhrál ani jediný závod.
V prvních dvou závodech sezony opět vozy v barvách Red Bullu na trati bojovaly s rychlostí. Ekström má letos u svého jména zatím pouze 6 bodů, které získal na Brands Hatch. Kolega Jamie Green je na tom ještě hůř, v zimě změnil Mercedes za Audi, ale od té doby se na body ještě nedostal.
"To je dobrá otázka, jestli je Abt Sportsline nejlepším týmem Audi. Pokud se podíváme na tento závod, tak určitě nebyl," řekl jezdec serveru 'touringcartimes.com' po nedělním závodu ve Velké Británii. "Mike [Rockenfeller] dokázal, že to jde [vyhrát]. Takže je to jen na nás, abychom to také dokázali. Vše, co mohu říct, je, že tým Phoenix odvádí skvělou práci."
Určitě není bez zajímavosti, že během víkendu v Británii se podle zpráv z Německa vydal tým Phoenix (sestava - Rockenfeller/Molina) jinou cestou v nastavení RS5 DTM než zbylé dva týmy Audi - Rosberg (Mortara/Albuquerque) a Abt Sportsline (Ekström/Green a Scheider/Tambay). Zdá se, že je to, soudě podle vítězství Rockenfellera, správná cesta...
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.