Mattias Ekström připustil, že si není jistý tím, kde v hierarchii týmů pro letošní sezonu DTM stojí jeho tovární Abt Sportsline.
Švéd jezdí v továrním týmu, který sídlí v Kemptenu, již od svého vstupu do DTM v roce 2001. Tituly v DTM získal Mattias Ekström v letech 2005 a 2007, jsou tedy již poněkud 'vousaté'. Jenže od té doby se jaksi nemůže prosadit, 'vrcholem' byla sezona 2012, ve které nevyhrál ani jediný závod.
V prvních dvou závodech sezony opět vozy v barvách Red Bullu na trati bojovaly s rychlostí. Ekström má letos u svého jména zatím pouze 6 bodů, které získal na Brands Hatch. Kolega Jamie Green je na tom ještě hůř, v zimě změnil Mercedes za Audi, ale od té doby se na body ještě nedostal.
"To je dobrá otázka, jestli je Abt Sportsline nejlepším týmem Audi. Pokud se podíváme na tento závod, tak určitě nebyl," řekl jezdec serveru 'touringcartimes.com' po nedělním závodu ve Velké Británii. "Mike [Rockenfeller] dokázal, že to jde [vyhrát]. Takže je to jen na nás, abychom to také dokázali. Vše, co mohu říct, je, že tým Phoenix odvádí skvělou práci."
Určitě není bez zajímavosti, že během víkendu v Británii se podle zpráv z Německa vydal tým Phoenix (sestava - Rockenfeller/Molina) jinou cestou v nastavení RS5 DTM než zbylé dva týmy Audi - Rosberg (Mortara/Albuquerque) a Abt Sportsline (Ekström/Green a Scheider/Tambay). Zdá se, že je to, soudě podle vítězství Rockenfellera, správná cesta...
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?