Jezdec Mercedesu, Christian Vietoris, popisuje svůj výkon na úvodním podniku DTM na Hockenheimringu jako téměř perfektní. Němec byl konkurenceschopný po celý víkend.
V kvalifikaci bojoval o pole position, ze svého C-Klasse AMG DTM však nedokázal vytěžit maximum v jednom měřeném kole, a tak startoval ze 3. místa. Start se mu moc nepovedl, navíc začínal na pomalejší sadě pneumatik Prime. V důsledku se propadl až na 11. místo. Díky skvělému výkonu, který jezdec týmu HWA podal, se však dokázal propracovat zpět na místo, ze kterého startoval. 3. místo je jeho nejlepším výsledkem v DTM.
"V sobotu v noci jsem hodně přemýšlel o pneumatikách. Já jsem startoval na tvrdých, zatímco skoro všichni kolem mě měli měkké. Došel jsem k závěru, že v prvních několika kolech se asi propadnu dozadu. To se také stalo.
Vloni se mi start do sezony nepovedl, a tak je velmi pozitivní získat takový výsledek letos na začátku roku. Se závodem jsem docela spokojený a víkend celý pro mě byl téměř perfektní." Christian Vietoris na tiskové konferenci po závodu souhlasil se svými dvěma přemožiteli od BMW - Farfusem a Wernerem, že zavedení DRS a pneumatik Option zatraktivnilo závody i pro jezdce.
Vietoris před Paffettem
"Bylo velmi obtížné udržet si přehled o tom, jak na tom vlastně v průběhu závodu jste. Můj tým to ale zvládl a neustále mě informoval o moji pozici i o potřebných časech. My jezdci teď máme mnohem více práce ve voze. Nesmíme zničit pneumatiky, neustále sledujete také zrcátka, jestli není někdo za Vámi, kdo má DRS a pneumatiky Option. Letos to bude velmi obtížné."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?