Jezdec Mercedesu, Christian Vietoris, popisuje svůj výkon na úvodním podniku DTM na Hockenheimringu jako téměř perfektní. Němec byl konkurenceschopný po celý víkend.
V kvalifikaci bojoval o pole position, ze svého C-Klasse AMG DTM však nedokázal vytěžit maximum v jednom měřeném kole, a tak startoval ze 3. místa. Start se mu moc nepovedl, navíc začínal na pomalejší sadě pneumatik Prime. V důsledku se propadl až na 11. místo. Díky skvělému výkonu, který jezdec týmu HWA podal, se však dokázal propracovat zpět na místo, ze kterého startoval. 3. místo je jeho nejlepším výsledkem v DTM.
"V sobotu v noci jsem hodně přemýšlel o pneumatikách. Já jsem startoval na tvrdých, zatímco skoro všichni kolem mě měli měkké. Došel jsem k závěru, že v prvních několika kolech se asi propadnu dozadu. To se také stalo.
Vloni se mi start do sezony nepovedl, a tak je velmi pozitivní získat takový výsledek letos na začátku roku. Se závodem jsem docela spokojený a víkend celý pro mě byl téměř perfektní." Christian Vietoris na tiskové konferenci po závodu souhlasil se svými dvěma přemožiteli od BMW - Farfusem a Wernerem, že zavedení DRS a pneumatik Option zatraktivnilo závody i pro jezdce.
Vietoris před Paffettem
"Bylo velmi obtížné udržet si přehled o tom, jak na tom vlastně v průběhu závodu jste. Můj tým to ale zvládl a neustále mě informoval o moji pozici i o potřebných časech. My jezdci teď máme mnohem více práce ve voze. Nesmíme zničit pneumatiky, neustále sledujete také zrcátka, jestli není někdo za Vámi, kdo má DRS a pneumatiky Option. Letos to bude velmi obtížné."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?