Jezdec Mercedesu, Christian Vietoris, popisuje svůj výkon na úvodním podniku DTM na Hockenheimringu jako téměř perfektní. Němec byl konkurenceschopný po celý víkend.
V kvalifikaci bojoval o pole position, ze svého C-Klasse AMG DTM však nedokázal vytěžit maximum v jednom měřeném kole, a tak startoval ze 3. místa. Start se mu moc nepovedl, navíc začínal na pomalejší sadě pneumatik Prime. V důsledku se propadl až na 11. místo. Díky skvělému výkonu, který jezdec týmu HWA podal, se však dokázal propracovat zpět na místo, ze kterého startoval. 3. místo je jeho nejlepším výsledkem v DTM.
"V sobotu v noci jsem hodně přemýšlel o pneumatikách. Já jsem startoval na tvrdých, zatímco skoro všichni kolem mě měli měkké. Došel jsem k závěru, že v prvních několika kolech se asi propadnu dozadu. To se také stalo.
Vloni se mi start do sezony nepovedl, a tak je velmi pozitivní získat takový výsledek letos na začátku roku. Se závodem jsem docela spokojený a víkend celý pro mě byl téměř perfektní." Christian Vietoris na tiskové konferenci po závodu souhlasil se svými dvěma přemožiteli od BMW - Farfusem a Wernerem, že zavedení DRS a pneumatik Option zatraktivnilo závody i pro jezdce.
Vietoris před Paffettem
"Bylo velmi obtížné udržet si přehled o tom, jak na tom vlastně v průběhu závodu jste. Můj tým to ale zvládl a neustále mě informoval o moji pozici i o potřebných časech. My jezdci teď máme mnohem více práce ve voze. Nesmíme zničit pneumatiky, neustále sledujete také zrcátka, jestli není někdo za Vámi, kdo má DRS a pneumatiky Option. Letos to bude velmi obtížné."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?