Dirk Werner o víkendu získal svoje první podiové umístění v DTM. Po slabém kvalifikačním výsledku se v závodu probojoval až na druhé místo. Není divu, že se po závodu cítí jako vítěz.
Taková stíhací jízda, jakou předvedl Dirk Werner, je v DTM k vidění jen málokdy. Na Hockenheimringu se probojoval jezdec BMW z 20. místa na startu až na 2. místo v cíli. Na vítězného Farfuse ztratil pouhé 4 vteřiny. "Byl to magický závod se spoustou akce nejen pro mě, ale i pro všechny ostatní. Teď se dá opravdu dobře předjíždět, když máte dobré auto. Je to [přejíždění] opravdu třída."
Jezdec nezapomněl pochválit ani strategii svého týmu, bez které by podobná stíhací jízda nebyla možná. Werner jel v neděli v DTM svůj 11. závod, poprvé stál na podium, přitom po zpackané kvalifikaci měl úplně jinou náladu: "V neděli ráno jsem vůbec nechtěl odjet na závodní okruh, dlouho jsem se převaloval v posteli. V neděli večer jsem jsem naopak do ní dlouho nechtěl.
Je skvělé vidět, že v závodu můžete svoji pozici takovým způsobem vylepšit. Po další nepovedené kvalifikaci není nutné být deprimovaný. Během zimy jsem sníval o tom, že se v DTM postavím na podium. Když jedete na druhém místě a najíždíte do posledního kola, je to neuvěřitelný pocit.
Dirk má pro letošní sezony nové zbarvení vozu
Pochopitelně jsem nepočítal s takovým výsledkem, ale jako závodní jezdec vždy tlačíte a snažíte se získat maximum. Myslím, že i pro fanoušky je skvělé, když se závodní vozy na dráze předjídějí. Podle mě tohle byl závod na jedničku s hvězdičkou, diváci mají dle mě stejný názor," říká 31 pilot týmu Schitzer.
"Pomohl mi výjezd safety caru, poté jsem byl schopný neuvěřitelně dlouho kroužit na jedné sadě gum. Na závěrečných 6 kol jsme nasadil pomalejší Prime směs, ale to už nebyl problém."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?