Dirk Werner o víkendu získal svoje první podiové umístění v DTM. Po slabém kvalifikačním výsledku se v závodu probojoval až na druhé místo. Není divu, že se po závodu cítí jako vítěz.
Taková stíhací jízda, jakou předvedl Dirk Werner, je v DTM k vidění jen málokdy. Na Hockenheimringu se probojoval jezdec BMW z 20. místa na startu až na 2. místo v cíli. Na vítězného Farfuse ztratil pouhé 4 vteřiny. "Byl to magický závod se spoustou akce nejen pro mě, ale i pro všechny ostatní. Teď se dá opravdu dobře předjíždět, když máte dobré auto. Je to [přejíždění] opravdu třída."
Jezdec nezapomněl pochválit ani strategii svého týmu, bez které by podobná stíhací jízda nebyla možná. Werner jel v neděli v DTM svůj 11. závod, poprvé stál na podium, přitom po zpackané kvalifikaci měl úplně jinou náladu: "V neděli ráno jsem vůbec nechtěl odjet na závodní okruh, dlouho jsem se převaloval v posteli. V neděli večer jsem jsem naopak do ní dlouho nechtěl.
Je skvělé vidět, že v závodu můžete svoji pozici takovým způsobem vylepšit. Po další nepovedené kvalifikaci není nutné být deprimovaný. Během zimy jsem sníval o tom, že se v DTM postavím na podium. Když jedete na druhém místě a najíždíte do posledního kola, je to neuvěřitelný pocit.
Dirk má pro letošní sezony nové zbarvení vozu
Pochopitelně jsem nepočítal s takovým výsledkem, ale jako závodní jezdec vždy tlačíte a snažíte se získat maximum. Myslím, že i pro fanoušky je skvělé, když se závodní vozy na dráze předjídějí. Podle mě tohle byl závod na jedničku s hvězdičkou, diváci mají dle mě stejný názor," říká 31 pilot týmu Schitzer.
"Pomohl mi výjezd safety caru, poté jsem byl schopný neuvěřitelně dlouho kroužit na jedné sadě gum. Na závěrečných 6 kol jsme nasadil pomalejší Prime směs, ale to už nebyl problém."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?