Dirk Werner o víkendu získal svoje první podiové umístění v DTM. Po slabém kvalifikačním výsledku se v závodu probojoval až na druhé místo. Není divu, že se po závodu cítí jako vítěz.
Taková stíhací jízda, jakou předvedl Dirk Werner, je v DTM k vidění jen málokdy. Na Hockenheimringu se probojoval jezdec BMW z 20. místa na startu až na 2. místo v cíli. Na vítězného Farfuse ztratil pouhé 4 vteřiny. "Byl to magický závod se spoustou akce nejen pro mě, ale i pro všechny ostatní. Teď se dá opravdu dobře předjíždět, když máte dobré auto. Je to [přejíždění] opravdu třída."
Jezdec nezapomněl pochválit ani strategii svého týmu, bez které by podobná stíhací jízda nebyla možná. Werner jel v neděli v DTM svůj 11. závod, poprvé stál na podium, přitom po zpackané kvalifikaci měl úplně jinou náladu: "V neděli ráno jsem vůbec nechtěl odjet na závodní okruh, dlouho jsem se převaloval v posteli. V neděli večer jsem jsem naopak do ní dlouho nechtěl.
Je skvělé vidět, že v závodu můžete svoji pozici takovým způsobem vylepšit. Po další nepovedené kvalifikaci není nutné být deprimovaný. Během zimy jsem sníval o tom, že se v DTM postavím na podium. Když jedete na druhém místě a najíždíte do posledního kola, je to neuvěřitelný pocit.
Dirk má pro letošní sezony nové zbarvení vozu
Pochopitelně jsem nepočítal s takovým výsledkem, ale jako závodní jezdec vždy tlačíte a snažíte se získat maximum. Myslím, že i pro fanoušky je skvělé, když se závodní vozy na dráze předjídějí. Podle mě tohle byl závod na jedničku s hvězdičkou, diváci mají dle mě stejný názor," říká 31 pilot týmu Schitzer.
"Pomohl mi výjezd safety caru, poté jsem byl schopný neuvěřitelně dlouho kroužit na jedné sadě gum. Na závěrečných 6 kol jsme nasadil pomalejší Prime směs, ale to už nebyl problém."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.