Jezdec BMW, Martin Tomczyk, je rozzlobený z kritiky, kterou na jeho osobu adresoval Paffett z Mercedesu. Podle něj šlo o tvrdý, ale fairový dvojboj, který "kryl" zezadu Spengler.
Martin Tomczyk a Gary Paffett - znají se nejen proto, že spolu již dlouho v DTM jezdí, ale také proto, že spolu čas od času svedou tvrdý souboj. Po kolizi na Zandvoortu 2012, kde Tomczyk vyřadil Paffetta ze závodu, dostalo jejich přátelství dnes na Hockenheimu další trhlinu. "Stěžoval si? Pojmenoval mě vším sprostým, co ve svém repertoáru má," komentuje Martin Tomczyk ostrou kritiku Paffetta po jejich dnešním souboji na Hockenheimringu.
"Jezdíme DTM. Byl to trojboj mezi ním, mnou a Brunem a on tahal za kratší provaz. Nehrajeme si na pískovišti, jezdíme DTM. Nic víc k tomu již řici nemohu." V souboji byl namočen i Bruno Spengler, který byl chvíli před tím předjet Paffettem. Pro něj jezdec HWA požadoval penalizaci, protože vyjel všemi koly mimo trať.
"Bojoval jsem se svým vozem, abych ho udržel na trati. Chvíli před tím se na něm objevil problém. Neviděl jsem na tom souboji nic, co by bylo zvláštního. Byl to normální motorsport," dostává se Tomczykovi podpory od svého týmového kolegy, který před tím dlouhá léta jezdil za Mercedes.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.