Jezdec BMW, Martin Tomczyk, je rozzlobený z kritiky, kterou na jeho osobu adresoval Paffett z Mercedesu. Podle něj šlo o tvrdý, ale fairový dvojboj, který "kryl" zezadu Spengler.
Martin Tomczyk a Gary Paffett - znají se nejen proto, že spolu již dlouho v DTM jezdí, ale také proto, že spolu čas od času svedou tvrdý souboj. Po kolizi na Zandvoortu 2012, kde Tomczyk vyřadil Paffetta ze závodu, dostalo jejich přátelství dnes na Hockenheimu další trhlinu. "Stěžoval si? Pojmenoval mě vším sprostým, co ve svém repertoáru má," komentuje Martin Tomczyk ostrou kritiku Paffetta po jejich dnešním souboji na Hockenheimringu.
"Jezdíme DTM. Byl to trojboj mezi ním, mnou a Brunem a on tahal za kratší provaz. Nehrajeme si na pískovišti, jezdíme DTM. Nic víc k tomu již řici nemohu." V souboji byl namočen i Bruno Spengler, který byl chvíli před tím předjet Paffettem. Pro něj jezdec HWA požadoval penalizaci, protože vyjel všemi koly mimo trať.
"Bojoval jsem se svým vozem, abych ho udržel na trati. Chvíli před tím se na něm objevil problém. Neviděl jsem na tom souboji nic, co by bylo zvláštního. Byl to normální motorsport," dostává se Tomczykovi podpory od svého týmového kolegy, který před tím dlouhá léta jezdil za Mercedes.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?