Gary Paffett byl po závodu na Hockenheimu rozladěn. Důvod? "Idiot" Martin Tomczyk a Bruno Spengler, který jej měl nefér předjet.
Pokud se Garymu Paffettovi něco nelíbí, pak nemá problém s tím, říci svůj názor nahlas. Se čtvrtým místem byl sice Brit docela spokojený, s průběhem závodu však už o poznání méně. "Během závodu jsem měl pár tvrdých soubojů a pak také věc, kterou uplně nechápu," říká jezdec Mercedesu.
"Zvláště Martin Tomczyk, který se mnou na rovince udělal 'test brzd'. To bylo to nejhorší, co mě v závodu potkalo. Něco takového není akceptovatelné. Některé věci si musíme ujasnit. Asi v polovině závodu jsem byl na lepších pneumatikách než Bruno a Tomczyk. Ale Tomczyk jel jako idiot," nebere si servítky ex-šampion DTM.
"Souboje kolo na kolo, při kterých dojde ke kontaktu, chápu a jsou v pořádku. Ale když s Vámi udělá na rovince brzdový test (Martin Tomczyk před Paffettem na rovince zabrzdil, aby jezdce Mercedesu mohl předjet Spengler, pozn. red.), tak je to prostě hloupé a nebezpečné.
Proti tomu musíme něco udělat. Tohle není závodění. Jsem z toho hodně zklamaný. Na startu, kdy jsme měli opačné pneumatiky, mě předjel a já jsem mu takové problémy nedělal. Ztrácel bych tím [soubojem] jenom čas. To co udělal on, to už byl trošku extrém.
Na celý incident se ještě jednou podívám. Ale nikoho nemůžete předjíždět, když jste mimo dráhu. Bruno byl na výjezdu z vlásenky všemi koly mimo trať. Nevím, proč za to nedostal penalizaci. Možná mají komisaři problém s prosazováním vlatních pravidel. Některé věci dnes byly za hranou, ale bylo to tak i vloni. Musíme se snažit o to, aby závodění bylo fair. Dnes tomu tak nebylo."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?