V rámci úvodního závodního víkendu v Německu bylo oznámeno, že společnost Hankook prodloužila smlouvu na dodávku pneumatik pro DTM až do roku 2016. Jihokorejská firma nahradila před začátkem sezony 2011 dlouholetého partnera DTM v otázce obutí, společnost Dunlop.
Od znovuzrození DTM v roce 2000 jsme měli jen dva dodavatele - Dunlop (2000-2010) a Hankook (2011-minimálně 2016). "Během prvních dvou let naší vzájemné spolupráce s Hankookem nás tato společnost naprosto přesvědčila o své konkurenceschopnosti," nechal se slyšet šéf DTM, Hans-Werner Aufrecht.
"A proto bylo naprosto samozřejmé, že jsme chtěli ve vzájemné spolupráci pokračovat i po roce 2013. Prodloužení smlouvy je logické." Hankook také o tomto víkendu na Hockenheimringu představuje novinku v DTM, tzv. pneumatiky Option.
Tato nová směs pneumatik by měla zlepšit časy na kolo o zhruba 1-1,5 vteřiny (v závislosti na okruhu), nicméně její trvanlivost bude omezena na pouze 5-7 kol. Zástupci série si od jejího zavedení slibují zlepšení akce na trati.
V DTM bychom měli vidět ještě více předjíždění
"Všichni už se těšíme, jak se tyto pneumatiky letos osvědčí. Použití dvou rozdílných směsí v závodu přinese větší počet předjížděcích manévrů a také větší akci na dráze. Musíme děkovat inženýrům značky Hankook - požádali jsme je, aby nám vytvořili novou pneumatiku, která nabídne lepší časy na kolo ale jen po určitou omezenou dobu. Svůj úkol splnili výborně," zakončil Aufrecht.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?