V rámci úvodního závodního víkendu v Německu bylo oznámeno, že společnost Hankook prodloužila smlouvu na dodávku pneumatik pro DTM až do roku 2016. Jihokorejská firma nahradila před začátkem sezony 2011 dlouholetého partnera DTM v otázce obutí, společnost Dunlop.
Od znovuzrození DTM v roce 2000 jsme měli jen dva dodavatele - Dunlop (2000-2010) a Hankook (2011-minimálně 2016). "Během prvních dvou let naší vzájemné spolupráce s Hankookem nás tato společnost naprosto přesvědčila o své konkurenceschopnosti," nechal se slyšet šéf DTM, Hans-Werner Aufrecht.
"A proto bylo naprosto samozřejmé, že jsme chtěli ve vzájemné spolupráci pokračovat i po roce 2013. Prodloužení smlouvy je logické." Hankook také o tomto víkendu na Hockenheimringu představuje novinku v DTM, tzv. pneumatiky Option.
Tato nová směs pneumatik by měla zlepšit časy na kolo o zhruba 1-1,5 vteřiny (v závislosti na okruhu), nicméně její trvanlivost bude omezena na pouze 5-7 kol. Zástupci série si od jejího zavedení slibují zlepšení akce na trati.
V DTM bychom měli vidět ještě více předjíždění
"Všichni už se těšíme, jak se tyto pneumatiky letos osvědčí. Použití dvou rozdílných směsí v závodu přinese větší počet předjížděcích manévrů a také větší akci na dráze. Musíme děkovat inženýrům značky Hankook - požádali jsme je, aby nám vytvořili novou pneumatiku, která nabídne lepší časy na kolo ale jen po určitou omezenou dobu. Svůj úkol splnili výborně," zakončil Aufrecht.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?